Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2011.01.25. 09:57 winninger jolán

Helyzet

Pénteken beszippantott az éjszaka, ráadásul a gyerekeket tesóm kölcsönvette, így reménykedhettem egy háborítatlan másnapban. Sajnos Gy. nem tudott csatlakozni, mert éjfélkor még úgy volt, hogy még egy óra, aztán hazamegyek, de végül úgy döntöttünk, hogy benézünk egy emlegetett éneklős helyre. Szóval pálinka és mikrofon kombinációja után, nem csoda, hogy négyre értem csak haza és sajnos a végén még ittunk még pezsgőt is, amit évek óta nem szoktam, így beteljesítettem a gyereknélkül szétcsapjuk magunkat jóslatot.

Másnap Gy-n volt a sor, kanbulira ment, én meg szombat ellenére már fél nyolckor az ágyban heverésztem a kölykökkel és mindenfélét csináltunk, volt, aki olvasott, volt aki internetezett és volt aki nyálcsorgatósan aludt. A Gyevi miatt nem árulom el, hogy melyik voltam én...

Egyébként az asztmához annyit tennék hozzá, hogy bár széténekeltem a torkom és hajnalban sajnos valahonnan előkerült a cigi is, sem másnap, sem két nap múlva, mégcsak reggeli fulladás sem volt. Aztán tegnap visszaállt minden, mondjuk gyengébben, mert tényleg érzem a bogyók óta a változást, de a helyzet a következő. Ha az alkohol tüdőtágító is, akkor a kör bezárult: Iszom, nem fulladok, de tönkre megy a májam. Nem iszom, szteroidozom, tönkre megy a vesém, a fogaim, ciklusom és még ki tudja, mi. Nem szeroidozom, nem iszom, így nem alszom, kialvatlanságban idegösszeonlást kapok, tönkre megy a szívem a nehézlégzéstől és a tüdőm is. Melyiket válasszam?

Panna egyébként itthon lábadozik Bundi három napos lázas vírusából. Remekül van és élvezi, hogy övé a könyvolvasó, az Xbox és háborítatlanul tud rajzolni. Végül is megérdemel egy kis pihenést...

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr362611750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása