Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2011.01.10. 17:28 winninger jolán

Szalontüdő

Szombaton megnéztem, hogy hajnalban alszanak-e az ügyeleten az orvosok. A hülyeségem körbeért, sikerült olyan dokival találkoznom, akivel már volt dolgom, remélem nem a hullafoltokat vittem hozzá. Egyébként évek óta először nem éreztem úgy, hogy fölöslegesen mentem ügyeletre. Szombaton délután elkezdtem fulladni, hiába puffoltam, az utolsó adag már nem hatott, így fél ötkor arra ébredtem, hogy egy szívószálon kell lélegeznem. Eljutottam arra a pontra, hogy nem tudtam a dologgal mit kezdeni, fogtam magam és elmentem az ügyeletre, ahol kaptam egy vénás diaphillint, ami két pillanat alatt rendezte a levegőzésem, igaz, némi rosszullét után, de végülis a doki volt hülye, mert nagyon bizonygatta, hogy szarul leszek, hát lettem is. Mindegy, kaptam beutalót a Korányiba, ha megint ilyen rohamom lesz. Egy halom papír és egy tucat orvosi vizsgálat után sem meri kimondani senki, hogy a baszott mellhártyából asztma lett, lehet, hogy ehez meg kéne egyszer fulladnom, nem tudom, most mindenesetre egyrészt beszartam, másrészt meg úgy döntöttem, hogy nem hagyom magam. Kiverek a háziorvosból egy levél Diaphillint, amit nem is értem, hogy eddig miért nem adott, és legyen szíves már megmondani, hogy pontosan mivel és hogyan kezeljem a rohamokat. Amik egyébként minden melegfronttal, azaz hetente meg is jönnek. Aztán bejelentkeztem a homeopata dokihoz, keresek egy pullmonológust és remélem, hogy a kör bezárult. Basszameg, nem merek elaludni, tiszta fos vagyok, mert félek, hogy fulladva fogok ébredni. Namár! Egyébként alszanak hajnalban az ügyeletes orvosok.

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr832574632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peppermint 2011.01.11. 13:45:53

Nálam is így indult, csak akkor 26 voltam. De a Korányiban nagyon kedvesen fogadtak, kezeltek és ha van félévente onnan igazolásod, felír mindent a háziorvosod. egyébként kétféle kezelés van. Az egyik fenntartja az állapotod, de tilos fulladás esetén azt puffolni. a fulladás esetére más pipa való, salbutamol tartalmú. pl Ventolin spray. Abból pedig nyugodtan mehet 2-3 puff egymás után, ha szarul vagy.

winninger jolán 2011.01.11. 14:57:10

Ezekszerint nem úszom meg a Korányit...És ezekkel a cuccokkal megúszod a durva fulladásos rohamot? A ventolin szombaton annyi volt, mint halottnak a csók...

peppermint 2011.01.11. 15:45:12

Én gyakorlatilag teljesen tünetmentes vagyok azóta. Van pár dolog, ami kiprovokálhatja a köhögést, de semmilyen durva fulladásos problémám nem volt azóta. Csak tényleg reggel-este be kell szippantani azt a gyógyszert.

peppermint 2011.01.11. 15:45:52

Meg ugye semmi bagó.

winninger jolán 2011.01.11. 17:44:41

juj, minden nap? nem túl bíztató, de legalább nem fulladsz, szombati emlékeim alapján simán el tudtam képzelni, hogy meghalok.
Sport?

peppermint 2011.01.11. 17:59:26

Szabad, csak figyelnem kell magamra, hogy pl. előtte a hörgőtágítós sprayből puffantsak egyet (az a fulladáskor használt Ventolin spray), ha nagyon megerőltető menet elé nézek. :-)
Aztán kaptam olyan jó tanácsokat, hogy a hideg levegő szintén provokálhatja a fulladást, olyankor óvatosnak kell lenni, vagyis legyen kéznél a pipa.

winninger jolán 2011.01.12. 08:24:44

Hát, ma kiderül, hogy mi a pálya, remélem találnak valami tartós megoldást, mert hónapok óta nem aludtam, minden reggel arra ébredek, hogy fulladok. A rohamos fulladásokról nem is beszélve...Tényleg, nem híztál a sok gyógyszertől? Lassan asztma fórum leszünk...

peppermint 2011.01.12. 13:05:25

Nem attól híztam, amikor híztam, szóval semmi ilyesmi.

peppermint 2011.01.12. 13:06:12

@winninger jolán: asztma fórum: akárcsak maga az élet. :-))
süti beállítások módosítása