Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.12.21. 11:42 winninger jolán

Rehabilitáció x.

Ugyan szombaton már láttam rá jelet, hogy a javulás útjára léptem, az esti elmenetelnél megint befulladtam a sok röhögéstől, ezért előkerült megint a puff. A pénteki doki vizit szerint ráadásul az oldal és hátfájás nem indokolt, csak idegbecsípődés lehet, fáj is, úgy köhögök és tüsszögök, mintha beszartam volna. Hétfőn visszamentem, mert idén úgy döntöttem, hogy bepótolom az eddigi doki elmaradásaimat és a tüdőmet gondozóba utalta. Fel is blattyogtam, ahol megint minden irányból megröntgeneztek. Vissza a fődokihoz, aki alátámasztotta, hogy semmi bajom, már a mellhártya is a múlté, ez valami mozgásszervi, látva a könnyes szemmel művelt köhögésem. De, ha fulladok, csináljunk egy allergiatesztet. Kettőt pislogtam és már kint is ültem a folyosón, az alkarom olyan volt, mint a cumisüveg, 14 kis szúrással, pedig csak kontrollra ugrottam be a házidokihoz. Másfél hónap után most papírom van róla, hogy semmi bajom sincs, nem vagyok semmire sem allergiás, cserébe szarabbul vagyok, mint valaha. Kaptam lóbalzsamot, ami akár lószar is lehetne, mert semmit sem használ. De fel a fejjel, egyszer csak elműlik minden!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr302529918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alkoholbogár 2010.12.21. 20:13:05

Pedig 40 után is van élet, szedd össze magad :))

winninger jolán 2010.12.30. 20:42:59

Hát basszus, én meg negyven alatt úgy érzem, hogy végleg elromlottam:(
süti beállítások módosítása