Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.12.10. 09:17 winninger jolán

Önképrombolás

Ha eddig azt gondolta bárki is, hogy kizárólag csak a pozitív oldalamat szeretném itt mutogatni, vagy esetleg valaki nem szeretne rólam énképrombolót olvasni, ugorjon!

Szóval, ahány nyílásom van, annyi bajom! Mert az egy dolog, hogy több mint egy hónapja beteg vagyok és ki vagyok teljesen merülve tőle, de az óvodában fosós vírus van, az iskolában pedig taknyos. Én pedig szerencsésen mindkettőt elkaptam, nehogy kimaradjak valami jóból. Az erős köhögés hatására néha már a pisit is nehéz tartani, sőt, a hasmenés természetéről nem is beszélve. A taknyom folyik és nem vagyok embereközé engedhető a köhögésemmel, ha tudnám tartani, amit kell, akkor sem, mert undorító, de tényleg! Mindezeket megkoronázva tamponnal rohangáloknék és hogy valaha nőnek éreztem magam olyan messze van, mint az 56-os forradalom. Innentől kezdve, a legkevésbé sem érdekel, hogy fehér karácsonyunk lesz-e...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr852506033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása