Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.11.15. 09:20 winninger jolán

Időkapszula

Nem is meséltem, hogy kész az utcánk, pedig a történelmi archiválás szempontjából fontos. Le is fényképeztem a csillogó betont, miközben Panna röhögött, hogy mennyire vidékiek vagyunk, hogy fényképezgetünk egy beton utat. Áh, fiatalság!

Szóval nem tudom leírni azt a flash-t, amit akkor éreztem, amikor először rákanyarodtam teljes hosszában az utcánkra, nem kerülő hadműveletekkel, mert a nagy aknákat már félálomban is tudtuk. Eddig például bármilyen mélyen aludtak a gyerekek, amikor az utcába értünk, kipattant a szemük, szerintem  a holtakat is felrázta volna, de mindegy.

A nagy öröm mellett persze eltörpült az utolsó két hét építkezési logisztikai mélypontja, amikor volt, hogy sehonnan nem lehetettt ki és behajtani, és egyáltalán megközelíteni az utcákat. A kereszteződésekben ugyanis nagy fekvőrendőrök kerültek, amit, belehúzva a határidő lejártához közeledve, az összes környékbeli utcában egyszerre csináltak. A türelem és a jómodor meg elfogyott a munkások és a lakók részéről is, így simán beálltak buldózerrel, meg traktorral, vagy mivel középre, minden oldalra, az anyázó autósokra szarva. Nem egyszer szorultam be reggel, sőt, olyan is volt, hogy akkorát kerültem, hogy a Kerepesin találtam magam. Mára már tiszta minden, csak két munkás tárgyalta a dolgait a kereszteződés közepén két autóból, ablak letekerve, én meg csak néztem, hogy basszamegmár 15 centivel arrébb ezt most miért nem lehet??

Mindegy! Történelmi pillanat, üzenet az utókornak virtuális jövőkapszulásban, A L. utca 2010. november 15-re teljesen elkészült.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr452449518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása