Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.09.20. 09:57 winninger jolán

Ebihal helyett

Biológiából szakértő vagyok. Panna hazaszállított négy napja, állítása szerint három ebihalat, melyet szabad szemmel alig lehetett látni, én pedig meggyőződtem róla, hogy ezek bizony azok, mármint ebihalak, csak mostanában keltek ki. Jaj de jó, kilátásba helyeztem, ha sikerül kinevelni az almot, jöhet a vágyott akvárium (nos, igen, a papagáj után ide jutottunk...). Szorgosan etette Panna, hozta a kertből az algát, egyszer még vizet is cserélt alattuk, aggódtunk értük, hogy ki ne nyiffanjanak. Aztán Gy. megdícsérte, hogy milyen szép szúnyoglárvái vannak. Basszus. Ma reggel, attól félve, hogy egy éjszaka bucira csípik, ünnepélyesen lehúztam őket a wc-n, kicsit szomorúan, hogy milyen diszkriminatív vagyok...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr442309364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása