Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.08.10. 12:00 winninger jolán

Retro

Egyébként pedig, elválasztva a saját élményeimet tegnapról, én konkrétan majd meghaltam, amikor nem is annyira előre fixáltuk magunkat a tömegben, ahol nem lehetett magányosan elbillenni sem. Ekkor kicsit bepánikoltam, nehogymár harminc fölött tapossanak fesztiválon agyon, így hátrébb futamodtunk. A hangosítás úgy volt fos, ahogy kell, de egyébként rendben volt a dolog. Én már csak egy hangos, lovasis kösziiiii-t hiányoltam a közönségtől, mert hát mégis csak rajtuk nőttünk fel, de persze a koreográfia felhígul a tízezrekben. Elnézve a színpadot, olyan letargikus hangulatba kerültem, fönt állt a PUFos srác, meg a Kiss Tibi is, akiket láttam kezdőnek, ilyen emlékekkel: Egyszer az FMK-ban a Kiss Tibi vetetett magának velem egy felest a sor elején én meg megkérdeztem, hogy feleségül ne vegyem-e, mire bőszen magyarázta, hogy ő egy énekes, tudom, és nagyon sok dolga van, képzeljem, mindjárt ők jönnek, siet. Csajozós dumának nem rossz, kár, hogy marcika feje van szegénynek, mindegy, a PUF-ból pedig egy fürt mögöttünk állt a lángban, persze megint szeszért és olyan lelkesen mondták, hogy képzeljük, csomó számot játszhatnak! Lovasi nem állt mögöttem sehol, de azért az már nagyon retro lenne, olyan öreg még nem vagyok, viszont, ha a fenti két sztorin elgondolkodunk, talán megfontolandó, hogy én is visszavonuljak...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr512212042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása