Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.07.16. 09:25 winninger jolán

Víz, víz, víz

Sosem gondoltam volna, hogy értelmet nyer a zselés kézfertőtlenítő, amit bohóságból vettem indulás előtt. Mert hát muhaha, víz, az ugye mindig, mindenhol van. Aztán tegnap délután, fél nap víznélküliség után, amikor a boltok már zzárva voltak, a víz pedig rohadtul nem jött vissza a kempingbe, elkapott a pánik, hogy most akkor szomjan halnak-e a gyerekek. Olyan röhejes, hogy itt ez a rohadt nagy tenger, aztán sanyi...

Még szerencse, hogy nem tegnap jött ránk a szapora és csak egy kicsit kapott el a röhögőgörcs, amikor este eszembe jutott pisilés közben, milyen meggyőzően meséltem Sz-nek és B-nek, hogy higiénikusabb a mosdó a kempingben, mint otthon. Ekkor éppen a vízzel töltött kukák előtt álltunk, amiből vödörrel kellett a lehúzáshoz meríteni.

(és mi magyarok, itt is olyan viccesek vagyunk. Szintén pisilés közben hallgattam ki egy családot, akik ékes jászi tájszólással beszélték meg, ők bizony le nem öntik a témát, mert annyi pénzt fizettek ezért a kempingért...)

Egyébként új dimenzióban mozgom, közelebb kerültem a halakhoz, pipa nélkül úszom, a föveny és kövek közelében, ha éppen a fenekem nem húz a víz fölé. Csodálatos, nem is értem, régen miért nem csináltam.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr702154979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása