Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.07.01. 10:57 winninger jolán

Csapongva

Itt ülök a szanaszét dobott cuccok közepén és elképzelésem sincs, hogy ez a halom izé, hogyan fog beférni, velünk együtt a kocsiba. A bőrönd üres, a futócipőm és egy fél szárnyacska figyel csak egyelőre benne. Persze az előbbi nem azért, mert a negyven fokban futnék, hanem mert én balga, megnéztem az időjárás előrejelzést Zadar és Split magasságában, és jövő hétre esőt mond. De nem csüggedek. (szárnyacska pedig azért kell, mert Andris mindenképpen búvárkodni akar, muhaha, ahhoz pedig az azért kell).

Szóval, most tipikusan az a szitu van, hogy inkább csinálok ezer mást, mint hogy csomagoljak. A több napig tartó pakolás ezért szar, én már belefáradtam, nem tud izgalomba hozni a bőrönd, a tudat, hogy vasárnap negyed négykor kelek és 500 kilcsit vezetek, most már ott lennék és napoznék és olvasnám a vámpírtakony második könyvét (mert a strandra tartogattam a maradék részeket).

Tegnap egyébként megtudtam, hogy idén is lemaradok a Balaton Soundról, pedig egyszer elmennék, igaz, még mindig nincs tökéletes kocka hasam (de legalább megint 50 kiló vagyok), és különben is, tegnap felvilágosítottak a lányok, hogy nyálverős, cuccos hely. Aztán realizáltam, hogy Voltra sem megyünk idén, pedig Billy Idol, meg prodidszáááááj... Már csak a Szigetben bízom, B.R. koncerten azért ott leszek. Egyébként pedig sokkal jobban járok a tengerrel, mint ezekkel, szóval nem csüggedek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr252122703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása