Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.04.15. 12:32 winninger jolán

Tyúkól

Palacsintasütés közben, elkanyarodtam 3 hónap után a tyúkólba. Miután konstatáltam az új szerzői bázist és némi izgalmat éreztem amiatt, hogy most, na, talán, valami jó, mert heti egy napló mégsem csinál nyarat, észrevettem, hogy ezek kicsinálták MM-t is.

Nem igazán minősíteném azt, ami egyébként régen is gyomorfordulást okozott, annyit azért meg kell jegyeznem, hogy néhányan kommentelés nélkül, pihenhetnének egy-két hónapot, aztán visszanézhetnének szintén hozzászólás nélkül, hogy levonhassák a távolról pontosan észrevehető konzekvenciát. Egyébként a legjobban fujjoló, kritikák okosan, ám túl hangosan (vagy nem okosan, de túl hangosan) nyilatkozó kommentelők 90 százaléka írt már posztot is. Amikor pedig kritika érte őket, csodálatos volt a kirohanásukat, mentegetőzésüket olvasni, felért egy-egy pszichológiai elemzéssel. Elképesztő, hogy ilyen kiszámíthatóak az emberek. Gy. mindig azt mondta régen, hogy higyjem el, az a leghangosabb, aki irigyli azt, amit más csinál. Én meg soha nem értettem ezt, mert a dolgokat csak el kell kezdeni, aztán folytatni, végül pedig mindig nyelni. Namármost, vagy nem tudják elkezdeni, vagy folytatni, vagy pedig nagyot nyelni. Nekem az utóbbi ment végül a legkevésbé és azóta rájöttem, hogy bár sokat köszönhetek a tyúkólban töltött éveknek, azóta szebben süt a nap, mert naponta nem rúg belém valaki, csak úgy. Mert. 

Kár, hogy előbb vagy utóbb, mindenki bedobja a törit, aki jól csinálta, ha nem is irodalmi klasszisokban a TY-ben (legyen akkor ez a neve innentől, bár nem szándékozom vele a továbbiakban sem foglalkozni). Pedig mekkora lehetőség lenne benne, ha egyszer valaki szakértelemmel megfogná, ránézne, vagy egyszerűen csak megfékezné azt az álszakértelemben önmagát ringató ámokfutást. Azért majd később visszanézek, drukkolok az újaknak.

13 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr831923237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baudolinA (törölt) 2010.04.15. 15:22:46

"Pedig mekkora lehetőség lenne benne, ha egyszer valaki szakértelemmel megfogná, ránézne, vagy egyszerűen csak megfékezné azt az álszakértelemben önmagát ringató ámokfutást."

Tényleg az a leghangosabb, aki irigyli azt, amit más csinál. Jelen esetben te. Nagyon alámúltad magad, win.

winninger jolán 2010.04.15. 15:32:10

Jaj nyuszika, innen pillanatok alatt kimoderállak, szóval nem érdemes böllenkedni;)

baudolinA (törölt) 2010.04.15. 15:36:44

Tényleg elképesztő, hogy mennyire kiszámítható vagy.

Brumibaby 2010.04.15. 15:53:50

win, én nem értelek, tudom, iratkozzam be a szövegértő tanfolyamok valamelyikére. Mert az a lehetőség persze senkiben fel se merül, hogy esetleg az írással van valami baj.

Mire is volnánk irigyek mi, 90 %-ban szerzőként is fellépő kommentelők? Azért mentetek el, mert valamelyikünk az állásotokra tört? Nézzük csak, állandó szerzőként téged MM váltott, helyette Vakmacska érkezett. Amennyire tudom, van hivatása, amit szeret és amiben meg is fizetik, szerinted mire irigy? A lehetőségre, hogy naponta kiizzadhat magából véres verejtékkel valami olyasmit a megvetett olvasótábornak, ami őt magát se érdekli?
Win, baromira fordítva ülsz a lovon, bocs.
Ami engem illet, kimoderálhatsz, nem az öörökkévalóságnak szánom a kommentjeimet

lazzavazza 2010.04.15. 17:09:54

Szerintem Win, ha van esze, nem moderálja ki a hozzászólásokat, mert csak erősítik a mondandóját.

monsterwoman1 2010.04.15. 17:31:25

:O ez miiii??? Szerintem vakmacska profi, és senki sem tudja elrontani. Az időnként posztot író kommentelők is ütik a mércét (magasan).Akkor kivel van baj????
(amúgy asszem értem ezt a bejegyzést, de nem értek vele egyet. Az ilyen blogokra pont feszkót kiengedni járnak az emberek. IQ-függő ki, milyen hangnemben teszi. Szerintem nincs szó irigységről.Bár az uram engem is ilyenekkel szokott vigasztalni;))

monsterwoman1 2010.04.15. 17:35:28

ja, és azt mondja az ember, ez itt ama döglött lónak az ő rugdosása....(szerintem ne!)

csutkababa 2010.04.15. 17:44:43

Win
Érdekesen állsz a dolgokhoz. Te, aki a cikk esetében elfelejtettél a végső egyeztetéssel megkeresni, hanem ostobaságot írtál a mentőmunkáról. Etika? Újságírói pontosság?
Letagadtam a cikket annak, aki kérdezte. De lehet, hogy meg kellett volna keresni az új főnöködet...
Kicsinálni senkit nem csinált ki senki, MM is arról értekezett, arra a helyre jó az a szint is, amit össze szokott dobni.
Kezet foghattok.

csutkababa 2010.04.15. 17:45:14

Ja, nyugodtan moderálj, számítok rá.

winninger jolán 2010.04.15. 18:43:32

Na, megjöttem, erre mit látok, átköltözött a hangulat, ujjé, welcome. Igen, erről beszéltem, ami körüllengi a Tyúkól hangulatát. Anonim módon rúgdosni olyan embereket, akik arccal vállalják fel a véleményüket, írásaikat. MM vesszőhibáival az utolsó szálig szőrözni, mindent jobban tudni vélni, másként gondolni, azért sem megérteni.
Ezért úgy döntöttem, hogy nem is törlöm ki a kommenteket, hajrá.
Ami Vakmacskát illeti, a legjobb, ami történhetett a bloggal, komolyan. És MM is jó volt és az olvirok 90 százaléka az. És panzej, meg a sok vicces és frappáns történet.
Kedves Csutkababa, azt hittem, ezt már megbeszéltük, és többször egyeztettem veled, igaz, sajnos az utolsó változtatást én is nyomdakor kaptam-javítottam, melyet elküldtem mind levélben, mind pedig postán. Igazán kár, ha te ezt így élted meg, ezzel kezdeni nem tudok, de azt hiszem, nem is akarok semmit. Talán még sajnálni sem sajnálom.
Azért sem törlök semmit, bár azt godnolom, brumy benézted tényleg, amit írtam, dehát nyilván most mindenki magára vette, mint olvir. Vakmacskáéret izgulok, hogy legyen gyomra az egészhez. Nekem pedig hála a magasságosnak csak távoli,bár néha előbukkanó emlék csak az egész.

winninger jolán 2010.04.15. 19:01:17

Megnéztem, hogy mégis honnan jutott át hirtelen a nép, valaki biztos gyorsan elpanaszolta a sérelmeit, hús a tömegnek, egy kis konc...Aztán megtaláltam, hát persze:)
Elképesztő, hogy valaki számára hihetetlen, hogy nem nézek naponta be a Ty-re. Tényleg, ezen azért megakadtam egy kicsit. Konkrétan H. dicső fényénél jártam utoljára arra, így igazán sok időmbe került, mire kibogoztam a mostani szálakat, de kár is volt.

Vaga 2010.04.15. 19:30:33

ha van eszed, többet nem teszed!!!mármint a benézést!
furcsa ezen a blogon ez a rosszindulatáradat! vajon honnan jöttek? ha lehet, többet ne látogassanak ide, megmérgezik a levegőt!

winninger jolán 2010.04.16. 08:47:53

@Vaga: Isten ments! Tegnap este előkúszott az a nyomás és szar érzés, amit már majdnem elfelejtettem, hogy milyen. Irigység...mondanám, hogy viccesek, de nem, szerintem egy-két nap ottani lét és megütne a guta, biztosan öregszem, vagy a toleranciaküszöböm változott. Mindegy, lezártam, megy tovább a vasmacs, új nap, új szelek, remélem frisebb és rosszindulat mentes...
süti beállítások módosítása