Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.03.21. 16:23 winninger jolán

Meglepetés

Szóval, az elmúlt hetekben kétszer is megijedtem, hogy jaj, majdnem lebukattam B. meglepetés buliját, mert nem rajtam múlt, hogy nem írtam arról, mit is fogunk csinálni tegnap. Tudat alatt azért jól működöm.

És most, bár tegnap még háromkor is csak az Algoflex vert belém lelket, úgy érzem, hogy egy időre kimulattam magam, kiénekeltem magam, s ha két körrel többet ittam volna, akkor kiihattam volna magam, de féltem, hogy összeveszik a gyógyszer és a pálinka.

Egyébként, igazán jól sikerült az este, Sz. előtt le a kalappal, mert annyi szeretet volt az egész este mögött, hogy ihajj-csuhajj, és még az sem rontott az est fényén, hogy a társaság inkább hasonlított egészségileg egy rehabitációs központhoz.

Az pedig már csak az én egyéni, nyomoronc, antiszociális hülyeségem, hogy mindig rettegtem a meglepetés buliktól, egyszer Gy. rendezett egyet, igaz, ők házhoz jöttek, szerencsére azért az utolsó pillanatban szólt, hogy felkészülhessek ( s most lebuktattam Gy-t sok év után:) ). Ezért, ha lehetséges, minél több bulit szervezzetek másoknak, ahol jólérezhetjük magunkat, csak ne minket ünnepeljenek:)

ps: Egyébként egyre közelebb vagyunk az ideális állapothoz, a mikrofonbirtoklási arányban, B., nyáron komoly fusztrációkkal (és közhangulattal) kell majd megbírkóznunk...

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr271856918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BaseBoy 2010.03.23. 13:22:03

Hát igen, a bulee igen csak ott volt a topon.
Egész este szinte csak nekünk szólt a zene, csak a mi kezünkben a mikrofon. Ennél csak rosszabb lesz, előre kell készülnünk, hogy Tommy kevesebb számot fog juttatni, különben vagy őt lincselik meg vagy minket...
Marad, hogy szervezünk meglepi bulit egymásnak, havonta egyszer :)

BaseBoy 2010.03.23. 13:24:43

Ja és igen, mindenkinek hasonlót kívánok. Ilyen társat, és ilyen bulit... LEÍRHATATLAN...

winninger jolán 2010.03.23. 15:41:33

A cash-flowt azért hazavágná a kéthavontai Julcsi-bérlés.
Balcsis Tomit pedig meg kell nevelni, egyszer csak rá fog jönni majd, hogy neki is jó, ha mi éneklünk:))))))))))
süti beállítások módosítása