Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.03.12. 11:50 winninger jolán

Nagyon sötét erdő

Andris szeret félni. Vagy pont nem szeret és inkább elébe megy a dolgoknak, az utóbbi időben ezért rendszeres kérés, a mesélj valami félelmeteset (rémtörténetet). Miután hosszú unszolásra B. elmesélt egy kutyás ijesztgetős sztorit, ami erősen megmozgathatta a fantáziáját, hétvégén, miközben mentünk fel a szerpentinen, emígyen szólt Bundi véget nem érő kántálása:

"Menjünk nagyon sötét erdőbe! Mikor megyünk sötét erdőbe? Sőtét erdőbe, légyszi, menjünk!"

Ezt egy napig hallgattuk, majd gondoltam egyet, beviszem a sötét erdőbe, hogy elduguljon. Már éppen sötétedett, Gy. nem tudott megvárni minket a kanyarban, ezért tovább hajtott. Én fogtam két kölyköt, ahol az egyik nagyon röhögött (Panna), a másik meg folyton elégedetlenkedett (mikor lesz már sötét az erdő, ez nem elég sötét, mesélj rémtörténetet). Ekkor elkövettem azt a hibát, hogy komolyan vettem Andrist, s mivel már tele volt a bakancsom a folyamatos nyígéssel, új lendülettel bevetettem magam az erdő belsejébe, ami kerítéssel volt lezárva, de volt rajta egy nagy lyuk.

A két nagyszájjú gyerek ekkor megtorpant, én mentem elől, gondoltam jól beugratom őket, csak másszanak át a kerítésen, de nem. Hát jó, abból kellett főznöm, amim volt, egy sikoltással megfordúltam és futottam, amikor elértem a két döbbent gyereket és toltam magam előtt, próbáltam nem röhögni, de nyilván nem voltam sikeres. Mire Gy-hez értünk, már újra kezdődött a szöveg, hogy "ez nem volt annyira sötét, nem láttál anya semmit, nem is ijedtél meg stb. stb. stb.". Gy.

Ekkor Gy. megelégelte az én botcsinálta nevelésemet, gondolta, a besötétedett erdőben félreáll egy úton, de eddigre már mindkét gyerek észrevette hogy tök sötét lett és Bundi kezdett azon gondolkodni, hogy tényleg megijedtem-e, vagy csak szivattam. Egy kanyar, még egy, "Ne menjünk sötét erdőbe, tényleg ne menjünk, én ugyan ki nem szállok, stb.). Gy. hajthatatlan volt, igen is, meg kell tudniuk a gyerekeknek, hogy nincs mitől félniük. Ezért, egy halom visító kölyökkel félreállt az erdő mélyén, és erősen igyekezett mindenkit megnyugtatni, beleértve engem is. Felejthetetlen volt, ennyit rég féltünk. A hatás mindössze annyi volt, hogy estig nem akart sötét erdőbe menni. Másnap újra kezdődött...

ps: Andris, hogyan mesélted el a rémísztő történetet az oviban?

"...És addig nyalta, nyalogatta, amíg el nem csöpögött..."

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr841833865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azsa 2010.03.12. 17:08:57

Szia Andris!

Kérlek, szőlj Anyának ,Apának meg persze Pannának, hogy menjetek el eggyütt a Budavári Labitintusba.Nos ott van egy olyan "szoba", hogy sötét szoba.
Nincs benne semmi és mégis. Tudod, hogy miért, mert csak az van benne amit TE beleképzelsz. Nagyon, de nagyon sötét van. Telefont nemér bekapcsolni.

winninger jolán 2010.03.17. 09:40:15

Köszi a tippet, reméljük, senki sem tojja össze a gatyáját:)

Azsa 2010.03.17. 13:41:05

Pontosítanék: Nem "sötét szoba" a hivatalos neve, hanem BÁTORSÁG LABIRINTUS. A Labirintuson belül.Nézzd meg a neten érdemes.:-)
süti beállítások módosítása