Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.02.18. 18:02 winninger jolán

Homeopátiás részleg

Első András csatlakozott hozzám, a betegek táborát erősítve. Valamit érezhettem én, mert hogy a fél csoport kidőlt az oviban (az Encinek még aftája is volt, amit Andris elkapott- mit csinálnak ezek ott bent-, Enci pedig a héten már nem is jött), szóval este vettem még lázcsillapítót, mert balcsin hagytam. Éjjel jött is öcsi menetrend szerint, kályha testtel, én meg nem is mértem meg, csak toltam neki egy kanál panadolt. Aztán, napközben már próbáltam tudatosabban kézbe venni a dolgokat és a szokott homeos cuccokkal varázsolni. Így, bár este van már, még gyógyszert nem kapott, csak ferrum phosphoricumot, meg belladonnát, meg droseriát, meg lycopodium calvaniumot, meg az aftájára boraxot. Egyébként nem véletlenül van genetikailag összenőve a szemöldököm...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr91771090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása