Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.01.29. 10:04 winninger jolán

lehetne más a politika?

Jó, hogy megkezdődött a választási kampány, mert legalább lassan tényleg tudjuk, hogy mire számíthatunk és eszünkbe jut az is, hogy gyakorlatilag mire nem. Amikor naponta kétszer bekanyarodok az Ikarusnál, a nagy plakátról vigyorgó szoci jelölt láttán, egy dolog jut az eszembe, hogy csak ezt ne! Pedig rólam aztán nem lehet elmondani, hogy baloldal ellenes lennék, ellenkezőleg, valahol bal-középen szotyizgatok. De ahogy azt a sok, 50 fölötti, zsírosbödönt nyaló jelöltet elnézem, azt mondom bárki jöhet, aki 30 évnél korábbi könyvekből szívta magába a közgazdaságtant, szociológiát, vagy legalább a jogi alapismereteket és tanult a Kotler marketing könyvéből. Gy. ennél sokkal feldolgozhatatlanabb állásponton van, bárkire, mondom még egyszer, BÁRKIRE szavazna, ha az megígéri neki a betont az utcánkban. Ebben az érdekes az, hogy én is megígérhetem neki, sőt, sokan meg fogják, mégsem biztos, hogy valaha alvázkárosodás nélkül hasítunk végig a L. utcában. Egyébként egy kivételt azért tudok én is, a jobbikra, ha senki más jelölt nem lenne, akkor sem szavaznék. Az LMP pedig olyannyira más politikát folytat, hogy az gyakorlatilag nem is politika. S bár én szeretem a kockásinges, Corvin tetős, alternatív világmegválásokat, nem gondolom, hogy a Gusztinak tudnának olyat mondani, amit megértene. Már pedig kis hazánkban a Gusztikból van több, akiket magasztos féligazságokkal remekül lehet vezetni, így, aki nem fog a malacok között a sárban fetrengeni, aligha jut előrébb. Egyébként pedig várom, hátha valami jó arc is indul, akár országosan, mondjuk mint amerikában a swarczi, én biz isten a lovasira szavaznék, vagy mondjuk a hajósra is, vagy mitudomén. vagy szavazzatok rám.

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr691711860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2010.01.29. 11:14:58

Szerintem tudnak olyatmondani amita guszti megért, szerintem guszti nem olyan hülye mint amilyenek nézed, a kampány még csak most kezdödik!

Pollack 2010.01.29. 11:30:01

Nem is láttam még LMP-sen kockás-inget :)

winninger jolán 2010.01.29. 11:39:33

A Gusztit semmiképpen nem becsülöm alá, sőt, néha azt gondolom, hogy főlé, de szerintem elég, ha beálltok mondjuk a tarcsai auchan közepére és hagyjátok sodorni magatokat, péntek délelőtt 11-kor. Aztán nagyot sóhajtva megvakarhatjátok a fejeteket, hogy hát igen, ők itt mind szavazni fognak. És rohadt élet, hogy nem az LMP-re, aki hol is szólna hozzájuk. Mailen? Facebookon? Muhaha.
Jó, a kockásing csak egy hangulatkép volt. De ettől még lehet, hogy közel voltam a valósághoz...

Daany 2010.01.29. 13:07:48

Szerintem tud az LMP mit mondani a "Gusztiknak" is. Várjuk csak ki a végét.:)

winninger jolán 2010.01.29. 13:31:45

Nem a mittel van baj. A hogyannal. A feldolgozhatósággal. Az ország max. 30 (szerintem ez túl nagy szám) százaléka képes értelmezni reálisan a körülötte zajló dolgokat, ennyien képesek hosszú távon előre látni, a tetteik következményét belátni, bemérni.
A többieknek, amennyiben az LMP több pénzt, kevesebb adót, járulékot, olcsóbb közterheket, kenyeret, tejet és sört ígér (esetleg nagyobb Magyarországot, ugye), biztos sikere lesz. Egyébként pedig okos, csillogó és páratlan bunker párt marad. Mi pedig, akik szavazni fogunk rá, az a max. 10 százalék, majd csak kacér pillantásokat fogunk vetni egymásra, hogy te is, hoppá, de jó, aztán sanyi.

winninger jolán 2010.01.31. 11:13:04

:) és még az LMP-n kívül három pártnak is, kár, hogy meg kell majd velük osztani a sütit.
süti beállítások módosítása