Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.01.09. 20:01 winninger jolán

Esés

Pannával fogócskáztunk a jégen, jó sokan voltak, én meg nagyon gyorsan mentem. Ez mondjuk kevésbé zavart volna, a korim recéje viszont nagyon alul van, így történhetett, hogy egyszer csak megakadtam hirtelen a gyorsulásban és röpültem egy fél métert. Mivel nem estem el évek óta, úgy megdöbbentem, hogy elfelejtettem magam alá tenni a kezeim és a lábaim, így a becsapódás a mellkasomon és a hasamon ért. Megrengett a sportpálya, másodpercekig azon gondolkodtam, hogy most akkor meghalok-é, mert levegő, az se ki, se be nem jött, aztán azon, hogy hogyan álljak föl, mert nem mozdult semmim. Még jó, hogy nem járunk síelni, egy nagyobb esés után, darabjaimra esnék, mint egy porcelán kutya. Ez az öregedés?

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr811659787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

giraffa.e 2010.01.12. 20:09:21

Ugye, mire lenne jó, ha mégiscsak megcsináltatnád azokat a szilikonokat? Párszáz köbcenti plusz és simán visszapattannál ilyenkor, és nem kéne azon agyalni (hasalni) a fagyban, hogy hogyan tápászkodj fel. Meggondolandó. Jelen esetben szinte életbiztosítás... (és nem plasztikai sebész vagyok)

winninger jolán 2010.01.13. 09:12:48

Előbb varratnám fel egyébként a ráncaimat, mint hogy labdákat varrassak, bár ki tudja, mit hoz a változó kor, lehet, hogy bekattan valami és nyissz. Egyébként megnézettem a hasam a nőgyógyásszal, észlel-e valahol belső vérzést, újabb hipochonder sztorival bővült az eseménynaptáram...
süti beállítások módosítása