Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2009.12.27. 10:15 winninger jolán

Szilveszter

Úgy vagyok ezzel a szilveszterrel, hogy jó, jó, sőt, még jobb, de miért nincs kettő belőle. Az utóbbi években ugyanis, ahogy egyre nagyobbak a gyerekek, s mama szilveszteri lekötöttsége is ugye halmozódik, szóval határozottan nyomaszt a lelkiismeretfurdalás.Persze tudom én, hogy egész karácsonykor és utána is itt kotlunk együtt, de mégis marad bennem valami "izé" mindig, hogy micsoida ringy-rongy anya vagyok. Én például határozottan emlékszem a gyerekkori szilveszterekre, amikor a nagyok nem is mentek el, de nálunk otthon nem volt semmi, max. a szilveszteri műsor a tévében. Mégis mindenhonnan áradt a hallelúja érzés, én meg olyan kisemizett voltam. Így, minden évben próbálok kicsit félseggel mulatni (persze ez 11 körül már nem mondható el rólam). 30-án még még biztos vagyok benne, hogy Pannát is viszem (29-én még Andrisban is is biztos vagyok).

Egyszer, néhány éve mondjuk tényleg vittük, jó szar is volt, mert egész éjjel rohangáltam. A méregfogát a dolognak úgy húzzuk ki, hogy a gyerekeknek tartunk előszilveszteri bulit, így másnap teljes mellszélességgel mi jövünk. A mi, 28-i előszilveszteri bulinkl meg hallgatok:) Arra egyébként azért megyünk, hogy igaziból is mulathassunk, ugyanis az Akácos szilveszter inkább olyan, mint egy nagy pályaudvar, ahol majdnem mindenki ott van, akit ismersz. S bár terveztük, hogy idén le lesz cserélve a DJ (szerintem már 5 éve le kellett volna váltani), rájöttünk, hogy egy éneklős estével B-vel simán elkefélnénk 100 ember estéjét, amint átszellemülve éneklünk és nem eresztjük a mikrofont. Célnap ezért a 28. Aztán arra is rájöttem, hogy megutáltam táncolni, emlékét sem tudom, hogy mikor esett jól, nemcsak tingli-tangli zenére való rángatózásnak éreztem. Így szilveszterre marad a pálinka és a beszélgetés.

Erről jut eszembe, hgy a múltkor letévedtünk a többiekkel egy igazi húspiacra, szabályosan mocskosnak éreztem magam, amikor kijöttem. Elképzelhetetlennek tartom, hogy valaki szar zenére feltett kezekkel táncoljon, megüdvözült arccal, mert annyira imádja az egészet (20 nm2-en, 50-en tapadnak rá). Igaz, arra mindenképpen van ideje, hogy feltérképezze a terepet. Nálam sajnos a legtöbb ilyen helynek tömény-függése van (egyszer állítólag bemutatkoztam Gy. egyik kollégájának egy hasonló helyen, aztán a karácsonyi vacsorán is, de Gy. megnyugtatott, hogy a srác is munkaponton volt). Utálom a sznobokat, a villogást, a janizást, gyűlölöm a megjátszós, őszíntétlen embereket és helyeket. Ezek a szórakozóhelyek meg ilyenek. Szóval megbeszéltük, ha a Panna néhány év múlva ilyen helyekre vágyik, esténként lekötözzük.Egyébként, az évek óta rendezett szilvezsteri bulinkban, amit sokan már utálnak és azért sem jönnek el, mert fujj, nem a hely a jó (nyugdíjas klub egyébként), hanem a tömeg és hogy mindenkit ismerünk. Ennyi. Ezért nem értem a fanyalgókat, tavaly előtt házibuliztunk. Jó volt, de a gyerekek tovább bírták, mint mi. Előtte egy évvel halálomon voltam, olyan beteg voltam, hogy még az akácos bulit is kihagytam, lázasan fetrengtem otthon anyámmal. (Panna persze apjával mulatott ). Na, eldugulok.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr961625675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása