Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2009.11.29. 15:53 winninger jolán

Mozi

Megnéztük az Alkonyt (twilight), edződni kell a kamasz movira. Persze Pannának nem való még, annyira, mint amennyire lelkes volt, mi azonban nagyon jól szórakoztunk. Kicsit nehéz volt egyszerre Anna és Petit olvasni, hallgatni, valamint dudorgás (repülőgép hangja) mellett átlényegülni a vámpírok és emberek között feszülő ellentétre (annyira csúf szerintem a főszereplő, elképesztő, hogy ő a rajongás tárgya a világon), de a közös mozisásunk egy lépcsőt feljebb lépet.

Apropó! A harmadik bében a csillag születik nézése kötelező jelleggel zajlik, kvázi, aki nem tudja, hogy mi volt a dörgés benne, nem is ember. Mivel nekem a hátamon feláll a szőr tőle, csak nehezen engedtem, és nem tiltakoztam, amikor a Fastforwardra (Flashforward) kattintva felcsillant a szeme. Egyébként mi is néztünk hülyeségeket gyerekkorunkban, keddenként volt valami hülye sorozat, amin az egész 4. e pörgött és ijesztgettük egymást André (?) szellemével. Mi volt annak a sorozatnak a címe? Messziről jött ember?

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr941561012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monsterwoman1 2009.11.30. 07:56:11

ja, zörgette a láncot...brrr, de félelmetes volt. Tegnap anyósomnál ebédeltünk. Kaja után a férjem levett egy könyvet a polcról.Isaura, a rabszolgalány.Na, az micsoda gyönyörűség volt, mikor meghallottuk a csodás rabszolgaéneket a dobozból: áiáááájáhóó, vagy valami ilyesmi:DDD
Moziba mi is járunk. A múlt héten (beteg voltam) tesóm vitte el a Thomas-ra a 3 és 6 éves kölykeimet. Nagyon élvezték.
A tv-t utálom. El is raktam, mert a nagyfiam teljesen rágyógyult. Erre vonatkozóan is kaptam "hasznos" tanácsokat, hogy ti. az okos szülő okosan tanítja tévézni az okos gyerekét. Nekem nem ment.
Ezért inkább kiiktattam. Érdekes volt rádöbbenni, hogy nekünk, felnőtteknek mennyire nem hiányzik.Egyébként is rohanás van, azt a kevés időt, amit együtt lehetünk otthon, inkább nem mérgezem a vacsoracsatával, meg a mónikasóval.Tudom, vannak értelmes csatornák, érdekes műsorokkal, de arra megintcsak nincs idő, hogy ilyenekbe mélyedjek.
Érdekes, amit írsz a gyerekekről a suliban.Most akkor komolyan aggódnom kell, hogy majd kirekesztődnek a fiaim?

Geologist 2009.11.30. 10:13:04

Fast for ward :D Gy. Latta mar? :D

winninger jolán 2009.11.30. 10:20:31

monsi:
nekünk van tévénk, mert én például szeretek belefeledkezni. És az a szerencse, hogy ma már megtehetjük, hogy válogatunk jó, nekünk tetsző műsorok között, szóval én nem vagyok a végletek embere ebben sem. De. Szeretnék szembemenni például az iskolai szargurigával szemben, ami egyébként tökéletes metszete annak, hogy a családok milyenek. A Mónika show nyilván egyértelműen ciki, de a csillag születik is szerintem. Más kérdés, hogy a gyerekek szintjén biztosan jó, van közös élmény (?), már nem gyerekes a műsor, de már azért feldolgozható. Rohadt tévék meg gyerekszínvonalú szarral etetik a népet szombat este. Szóval nem hinném, hogy sérült lesz a gyerek tévé nélkül, de lehet, hogy túl sok felesleges energiát visz el a tiltás. Néha jó. Nekem is, amikor három összetett mondatot már nem tudok értelmezni este, mert agyilag lefáradtam és az olvasáskor összefolynak a betűk. Viszont, ha ügyesebb, kreatívabb és türelmesebb lennék, boldogan lemondanék a gyerekeim miatt a tévéről, de sajna nem vagyok, így marad az agyrágógumi.

Gy.. 2009.11.30. 14:52:07

Gy ismeri. Mármint a fastforward-ot és a flashforward-ot egyaránt. Az elsőt eladta a másodikat nézi :-)
süti beállítások módosítása