Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2009.11.06. 14:33 winninger jolán

Van fog-almam

Hogy néhány szót ejtsek a fogorvosról:

Szóval úgy kezdődött, hogy keddre, bármennyire vagány voltam, hogy azért sem veszek be fájdalomcsillapítót, vasárnap és hétfő este meghajoltam a gyulladáscsökkentő előtt, hátha javít a helyzeten és hitelesebben tudom majd állítani, hogy teljesen jól van a fogam. Csak véletlenül van a fejem szétnyúzva és nem merem a hidegbe kinyitni a szám és nem eszem három napja. Elballagtam hát kedden, majd belevágtam a fogam történetébe a dokinak, aki, persze, ez belefér, nézzük meg, hümmögéssel betolt a székbe. No, akkor ezt most kikapjuk, én meg azt hittem, hogy a fogam, így levert a víz. Fogta a kampóját, én meg azonnal injekcióért könyörögtem, de kategorikusan kijelentette, hogy nem lehet, szeretné látni a reakciómat. Kicsit hollószínházas volt a dolog, meg különben is, másfél évtizede nem nyúltak a fogamhoz érzéstelenítő nélkül, de már kapart és rángatott, és büszkén mutatta a tömést, ami kilazult. Majd fúrt, faragott (továbbra sem éreztem semmit, pedig a fogam alapvetően ugye fájt), azt hittem, hogy a mellette lévő apró lukkezdeményt csinálja. Aztán, amikor kész lett, akkor derült ki, hogy vége. Ennyi cirkuszt egy 20 perces beavatkozás miatt régen csináltam, most is, egy fél oldalt szenteltem a témának. A lényeg végül is az, hogy azóta jobb, mint újkorában a fogam, kár volt eddig szarakodni vele, egész nyáron félpofával ettem. Reggel azon filóztam, hogy milyen élet lehetett régen, amikor, ha elromlott egy fog, sanyi, úgy maradt az ember. Nemcsak, hogy ronda a lyukas fog, ráadásul képes teljesen megkeseríteni az életet, én négy napig zombi voltam és egy pillanatra sem felejtettem el, hogy mi a bajom. Ennek köszönhetően a családom sem. Szóval legyen aranyba foglalva a neve, aki kitalálta: az érzéstelenítést, fájdalomcsillapítást, fertőtlenítést, antibiotikumot, a mc'donald-os epres fagyit és az internetet.

A hétvégén pedig aludni fogok reggeltől estig és olvasni, valamint filmet nézni. Panna ma a barátnőjénél alszik, szóval van kölcsönbe egy gyerekünk, ha valaki túl kipihent lenne, vagy letesztelné másét.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr601504800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása