Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2009.09.03. 10:22 winninger jolán

Hétköznapok

Ma reggel, amikor álmosan befordultam a titkárságra az oviban, hogy elcsípjem az utolsó biztosításpapír egyikét, egy vállas, félmeztelen, napbarnított fiatalember fogadott, az egérképű titkárnő helyett. Lehetőségek: a, még nem ébredtem fel, b, anyanap van az oviban, idén újításokat vezettek be, c, a kertészfiú beült nyomtatni. Én a b-re tippelek. (és egyben javaslom Gy-nek, hogy legyen kertészünk, nem mintha, csak úgy:) )

Kezdek összezavarodni mailügyileg, amit sosem gondoltam volna, hogy annyi levelem lesz, mely hatására nehéz lesz nyomon követnem az eseményeket. Ma reggel kellett volna egy nem annyira fontos, de esetleg szükséges levél, amit nem tudom mikor és nem tudom kitől kaptam, csak annyit tudok, hogy Pécsről. Pedig még a különböző munkahelyek levelei is külön mappába jönnek, na mindegy.

Tegnap este elsuhantam Panna mögött, amikor a maileit olvasta (már ez is hihetetlen:) ), rátévedt a szemem a levélre, mert kíváncsi és köcsög anya vagyok, s az első szó, ami kiütötte a szemem a vok. Ekkor közöltük Gy-vel, ha egyszer is le meri írni valahol, a vagyok helyett, kitagadjuk. Hiába, rideg tartás van nálunk...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr211357038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peppermint 2009.09.03. 11:52:58

Micsoda egy találkozás, és mndjárt kora reggel?!
Irigyellek! ;-)
süti beállítások módosítása