Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2009.08.26. 09:18 winninger jolán

Rendbontás

Tulajdonképpen kezdődhetne már az ovi és a suli. Mióta megjöttünk Pestre, konstans 5 gyerek van válunk, ami nem baj egyáltalán, csak néha megütik az ingerküszöbömet. Tegnap, miután egész nap próbáltam dolgozni és figyelni a zsák bolhányi gyerekre, meg olykor beszélgetni az éppen itt lévő anyukákkal, ha volt olyan (egyébként örültem neki, ha volt), valami elszakadt bennem,a ház állapotát megvizsgálva. Sajnos a mélypont a kertben ért, ahol kifejtettem egy kicsit hangosabban, mint szokás, hogy felőlem egy állatkertet és egy egész általános iskolát is vendégül láthatunk, sőt, én hívom őket, csak rakjanak rendet utána. Akkor dugultam el, amikor a szomszéd nagymama nem bírta tovább és felnyerített az elfojtott röhögésből. A tegnapi mínusz: egy összefirkált nappali szőnyeg és egy leszakadt függöny. Igazából akkor gurultam be, amikor észrevettem, hogy az általam kért pakolás annyiból állt, hogy térd magasság alatt minden ész nélkül be lett dobálva a szekrények alsó polcára, asztal alá, stb.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr181339033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása