Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2009.06.18. 08:39 winninger jolán

H.P.

Itt van ez a Harry Potter, amin sikerült rekordot döntenem, mert négy filmből hárman elaludtam. Az első könyv 30. oldaláig bírtam még évekkel ezelőtt, akkor már nyilván eldőlt kettőnk viszonya, most pedig (jó, már tavaly is, csak most jutott eszembe) Pannát fertőzte meg ez a vége hossza nincs "takony". Falja, lebilincseli, benne él. Szerintem én már nagyon felnőttként ismertem meg, és tudom, hogy a hiba az én készülékemben van, mindenesetre megdöbbentő ez az őrület. Mondjuk Gy. rajongása még érthetetlenebb, meg az is, hogy én imádok olvasni, de nem fogtam szagot.Filmen a megoldások szenzációsak, vajon könyvben is ilyen lehet? Én valahol ott maradtam agyilag, inkább ezer Anna Karenina, vagy Bűn és bűnhődés, az előbbit most kezdtem nem rég újra. Mindegy, azért annak örülök, hogy Panna mást is olvas, néha félre dobja a Pottert és becsúszik egy-egy más is. Tegnap este nekiálltak hárman az ötödik részt megnézni, bennem is volt jóindulat, de a közepén olyan alvórohamot kaptam, hogy kénytelen voltam bemászni a helyemre. Oltva vagyok ellene biztos:D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr411192562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása