Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2009.06.11. 10:11 winninger jolán

Fog-alom

Gy. tegnap fogta magát és minden előzetes cirkusz nélkül elhúzott fogorvoshoz. Ez nagyon övön aluli volt, én kb. 3 hete készülök, de nem megy csak úgy, külön kálváriája van, mire eljutok odáig. Lelkileg meg kell dolgozni érte, pedig pontosan tudom, hogy nem fáj, amit csinálnak, de akkor is. Tegnap aztán ijedtemben, hogy beelőz Gy. a fogorvossal, mondtam neki, hogy elmegyek vele, ő meg okosan bólogatott, hogy legalább megnéz majd a doki. Gyorsan tisztáztam a szitut, hogy nem ő fog megnézni, hanem én őt, erre közölte, hogy örülni fogok, mert úgy is egy beach boy.

Na már most, nekem 20 éve ugyan az a fogorvosom, csak rohadt messze van, ettől függetlenül imádom. Gondoltam, most váltok, ne kelljen a város másik felére átmennem, de egy beach boyért nem fogok, szerintem egy fogorvos úgy nézzen ki, mint egy hentes. Legyen benne erő, meg ilyenek.

Érdekes különben, hogy az emberekben (Gy-ben nem természetesen) él még az a régimódi tartás, vagy szokás, vagy isten tudja mi, hogy a testnyílásait nem bízza akárkire. Fogorvos, nőgyógyász nem lehet SZTK-s, csak magán, akit külön megfizetünk azért, hogy kinyitjuk alul, vagy felül. Én is így vagyok ezzel, bár pont most beszéltük meg néhányan, hogy egy piti kis rákszűrésért nem hagyunk a dokinál egy tízest ott, szintén a város másik végén, szóval együtt elslattyogunk a jövő héten a Jókaira, aztán ha valami lenne, csak vissza megyek a sajátomhoz.

Visszatérve a nyílásokhoz, egy beach boy (te figyi, már copfja is van- ez volt az adu ász szerintem) maximum több deci tömény által vehet rá a nyálkahártyám bemutatására, ráadásul titoktartás mellett, nem publikusan, de hogy SZTK-ban tegye rendbe a bal alsó négyesemet, ki van csukva. Szerintem Gy. paraszt, már bocs, mert nem csak ingyen csináltatja a fogait, holott ott van csóri parti arcunknak a rendelője, de még be is tolakodott két ember közé. Az pedig, hogy fizetett elég tb-t a fogbeavatkozásaiért, jó nagy faszság, mert több millió honfitársunk fogkezelését fizette, meg munkanélkülijét és nyugdíját. Amúgy megértem én őt, a fogam pedig mégis csak a fogam. Ideális esetben az ideális fogorvos elvisz előtte moziba, meg cukrászdába, esetleg egy röpke pszichológiai beszélgetést is csapunk, majd elaltat.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr151178288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása