Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2009.03.05. 10:22 winninger jolán

"És olvastam, hogy az út a fontos, hogy soha ne legyen vége..."

A Revolution Road kizárólag házasságban élőknek javasolt. De nagyon. Egyébként érthetetlen, unalmas és végig szenvedjük. Amúgy is, de másért. Kimondani egy szép élet közepén, hogy az üres reménytelenségben élünk...még ha bolond egyén szájába is adta a rendező, ez így volt kerek. Én mellesleg feloldoztam magam minden alól a film közben, amit kellett mindig kimondtam, mindenkinek. Ettől persze nem biztos, hogy sokkal jobb lesz, de legalább nincs akkora képmutatás az életemben, mint amitől féltem, hogy lesz. Még csak nem is sajnálok semmit, amit eddig csináltam, ami történt. Azokat sajnálom, amiket nem tettem meg, amit igen, az mind én vagyok. És ha minden út az ürességbe vezet, legalább megpróbálok úgy egyensúlyozni, hogy a lényeget elkapjam közben. Lovasi barátunk is megmondta, hogy  "...de szintem a cééééél, mely az útnak a része..."

Lovasi vs Jávor, mert szegény Jávor Pál, biztos sokat smároltál, le ronda nőt!!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr100982581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása