Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2009.02.22. 18:00 winninger jolán

mix

Zúgjanak a harangok, kiolvastam a Katedrálist... Ennek örömére anyám beállított a második részével, ami szintén 1200 oldal, szóval nyárig megvan az irodalmi kenyerem. Az ágyam mellett van a polcon, bennem van a lendület, hogy valamivel csak el kéne altatnom magam, aztán ránézek...tegnap inkább fél egyik scooter-t néztem. Gy. kiröhögött, hogy nem scooters, amúgy lehet, hogy jobban jártam volna azzal...

Ma elvittem a másfél méter alattiakat moziba, a Boltra. Büszkén kértem jegyet a Voltra, mert éhes disznó meg makkal álmodik. Egyes információk szerint (magas, két méteres alakok felől),Limp Bizkit-re kell mennünk, nekem spec. fingom nincs, hogy kik ők, csak egy számukat ismerem, szóval hajrá magyarok:)

Este filmnézés közben azon filóztam, hogy egy idő múlva tök fölösleges lesz megtanulni olvasni, egyenesen úri passió lesz, afféle értelmiségi non plus ultra. Az a sok inger, ami jön a filmekről, nézzétek, a netes hírportálokon egyre több a videó riport, még én is kacérkodom vele. Aztán pedig, hogy ez butulás lesz-e, vagy csak a fákat óvjuk, ki tudja...

Szólj hozzá!

Címkék: win


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr68958839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása