Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.05.16. 16:13 winninger jolán

Beszorulva

Tegnap, F. tiszteletére, kerti-partira voltunk hivatalosak tesómékhoz, jó sokan voltunk. Tesóm sokáig küzdött az elemekkel, több ernyőt is kipróbált, a legkisebbtől a legnagyobbig, de végül beszorultunk a házba. Nem is volt vele semmi baj, még szerencse, hogy nagy volt a tér. Szóval ott voltunk mi mindannyian, meg két gitár is, amiből az egyik erősítős, és persze senki sem tud rendesen gitározni, de efölött gálánsan átsiklottunk. A zenei aláfestést pedig folyton túl kellett kiabálni. Szóval alapvetően sajnálom családom férfi tagjait...

Este nekiveselkedtünk a Vissza a jövőbe III-nak. A történet időugrásai beszippantották az amúgy végelgyengült társaságot.

Olyan csönd volt, hogy a kádban gyanakodni kezdtem, mi lehetett a végkifejlet, s mivel előző este elhajoltam én is, s csak néhány órát aludtam, a nép elhelyezése után beájultam én is.

Ja, visszakapcsolták a kábeltévénket, de köcsög vagyok és nem árulom el a gyerekeknek, mert kiválóan elszórakoznak egész nap nélküle is.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr242007439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monsterwoman1 2010.05.17. 10:07:01

azért én nagyon vigyáznék a helyedben az ilyen fotókkal.Sérted a gyerekeid személyiségi jogait, meg a férjed méltóságát is...:).Habár inkább:(.Mert a múlt héten megint döbbentem, mennyire beteg a világ....

winninger jolán 2010.05.17. 10:50:33

muhaha, az asztalon szereplő kupi azért jobban nyomaszt:)))
Beteg a világ...mi ért múlt héten?

monsterwoman1 2010.05.17. 11:15:23

engem konkrétan semmi, csak még a gyeses időszak óta az általad tyúkolnak (általam lipótmezőkettőnek) aposztrofált cím van beállítva címlapnak a böngészőmben. Így időnként beleolvasok.Aztán elborzadok. És a múlt heti borzadásom minden eddigin túltett.
Nem akarom konkrétan részletezni(trollok maradjanak távol), elég annyi, hogy a "puszta jószándék" nevében gusztustalanul szétszedtek valakit, aki rohadtul nem azt érdemli.

winninger jolán 2010.05.17. 20:11:21

Juj. Mondanám, hogy érdekelnek a részletek, de tulképpen nem is. Sőt, szerintem a közvetett információ is sok:)
süti beállítások módosítása