Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2015.01.19. 09:52 winninger jolán

január 19

Ha szabadnap, akkor crying time... komolyan nem értem magam, annyit bőgtem az elmúlt három évben, hogy igazán megunhatnám, de úgy tűnik nem. Két lehetőség van, a, ideggyenge vagyok, b, ilyenkor jön ki az egész hetes feszkó. Szóval a gyerekeknek már igazán tele lehet velem a puttonyuk, mindegy, délutánra viszonylag ráncbaszedtem magam (höhö, rááncba, érted:)) ). OLyanokon szaroztam fél napot, hogy mivel rendezem be a lakást, hogy mit tudok nélkülözni, meg hogy fázni fogunk mert a fél kecóban nincs kovektor. Hát ilyenek. A kurva gondolatok meg csak kergették egymást a fejemben, hogy végül munkapontra kerüljek és pöccre bőgjek. Pedig tényleg készülök ezekre az egy napokra, hogy majd mi mindent csinálok a gyerekekkel. Hát ebédet, azt csináltam, meg hangulatot....

Délután aztán vettünk P-nek báliruhát. Meg A-nak gatyát. És hajtottam tollas fülbevalót, de még mindig nem gyártották le a nekem való darabot. P végül Audrey  Hepburn-nek fog öltözni, csini, A-pedig márványkoptatott farmert választott, ami 1985-ben volt utoljára divat. De pont leszartam, mert mire a gatyakérdésre került a sor, addigra szanaszét voltunk mind hárman. Álltunk a h & m-ben  28 féle farmer előtt, és mondtam A-nak, hogy egy kurva tapodtat sem megyek addig arrébb, amígy rá nem mutat egy tetves nadrágra. Kábé pont így mondhattam, homályosan átfutott az agyamon, hogy most pont olyan vagyok, mint akik mellett fölényesen el szoktam menni, majd legyintek, áá, törökök...vagy nemzetiségiek. Szóval álltunk ott hárman meredten, mindenki más irányba nézve, fülünkön folyt az adrenalin, míg végül bundika rá nem bökött egy márványgatyára. És a gyerek kettő perc alatt alakult át az unalmas, leszarom állapotból csillogószemű kiskölyöké, hogy ez a nadrág anya nagyon tetszik, stb.... Miért nem lehet ezt cirkusz nélkül csinálni?!

Valamelyik nap kapitányunk a hajóról a gyárban kifejtette, hogy ő biztos benne, hogy nekem már nem lesz több gyerekem, sőt, férjhez sem megyek, mert amikor kérdezte, simán rá vágtam, hogyha megtalálom egyszer azideálisférfit, szóval simán szülők még egy csomót. És akkor számtalan gyerekem lesz, de pali kirohogott. Anyád, gondoltam, hát ennyire ne támogassanak már. Persze ha mélyen belegondolok rohadtul nincs kedvem előlről kezdeni, éjjel bolyongani, minden macskabagzásra felriadni, mert azt hiszem, hogy a gyerek, mackóban élni bezárva, annapetin művelődni és teletabin. Max. ha valaki garantálja, hogy lányom lesz. Meg lenne olyan klassz háromlábú babakocsim, amihez felvehetnék egy szép fehér inget és napszemüveget, szépen kifesteném a körmöm és mennék a városba...de lehet, hogy ehhez elég egy babakocsi, majd teszek bele krumplit... Mondjuk pali se ártana hozzá, de mindegy, ha krumpli lesz, ahhoz minek:)) A gazdasági épületnél pedig lovászfiú kerestetik:DDD

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr667087877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása