Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2015.01.04. 16:27 winninger jolán

Január valahányadika

Ma nem dolgozom, így úgy csinálok, mintha családanya lennék. Ez abból állt, hogy valamikor 10:30-kor kivergődtem az ágyból, de csak azért, mert a, kaptam kávét, b, kapitányunk a hajóról, ahol továbbra is fúj a szél felhívott, hogy tudjam merre van a hány méter. Ez utóbbitól amúgy is felébredtem, nem kellett volna a kávé, de mindegy, bolt, konyha, mosógép, gyerekek, lecke, tengés jobbra-balra, mert a helyünk és feladatunk determinálva van ugye.  Tegnap például néztem a gyárban az embereket, akik szórakozni járnak hozzánk, családok, párok, mert a közös élmény ugye összeköt. Olyan sokszor lennék a helyükben, nem a szél miatt, hanem a közös része miatt. Mert az a tükör folyton azt mutatja, hogy elbohóckodtam valamit. Erre egyébként Gy. is rámutatott, vagyis arra, hogy mi a baj velem és egyet kellett értenem vele, mégha bőgtem is rajta egy sort. Addig húztam ezt a rohadt költözést, hogy most már magam sem tudom, hogy mi van, vagyis mi nincs, ki vagyok és miért, így hát egyáltalán nem meglepő, ha vasárnap délután arra leszek figyelmes, hogy a hátsó fürdőben bőgök egy kávéval.

Hidd el, mondja, ha végre meglesz a helyed, elindul az új életed, rádnyitják az ajtót, mert most nem véletlenül vagy megfenekelve, vagyis megfenekledve. És mivel a dolgok nekem általában lassabban mennek, és mivel egészen úgy érzem, mintha már beadtam volna a kulcsot de még valami hülye vicc miatt mozognék, muszáj elhinnem, hogy a, jobb lesz a költözés után, b, nem lesz rosszabb... holnap egyébként átveszem a kulcsokat....

Egyébként nyilván sok minden nem úgy van, ahogyan gondolom, élő példa erre a macska. Évek óta ki van zárva, így az ő élete abból áll, hogy az ablakon bámul be. Gondoltam azért mert bejönne, frusztrációt okozva ezzel nekem, aki nem engedem be. De kiderült, hogy csak figyel, így FIGYEL! Szerintem egy szőrős besúgó... A gyerekek már egy ideje lobbiznak, hogy bejöhessen, én eddig azzal hárítottam, hogy majd apátokkal, de ők persze becsempészték. Nézem ma a macskát bent, aki feszt ki akar menni bentről. Most mi a szar van? Pedig talált bent egy hörcsögöt is, azóta egy ablakkal odébb bámul befelé, idegbajba kergetve a hörcsögöt. És a kérdés már csak az, hogy kinek jelent a macska??

Holnap három dolgon kell úrrá lennem.

1, Tanító nénit meggyőzni, hogy nem vagyunk annyira hülyék, de valahogy mégsincs befizetve az ebéd bundinak, ezért dobozban viszi az ebédet, amit nem lehet. És még mindig nem tudom, hogy győzöm meg, mert hogy haza nem tudjuk ebédidőben hozni, az is kurvaélet, szóval ha hagyom, hogy a pánik eluralkodjon, akkor baszkibaszki, mit eszik a gyerek????

2, Tanító nénit meggyőzni, hogy bemehet a gyerek igazolás nélkül is, mert lesz, még holnap. Vagy holnapután! Akkor, amikor a gyerekorvos is elkezd dolgozni mondjuk nem 11 és 15 óra között!! A pánikhang azt mondja, hogy a tanító néni hamarosan a GYEVIT fogja megkeresni! baszki baszki...

3, A fenti két dolog összehangolásával dolgozni menni. Valamikor. Lehetőleg munkaidőben.

+1 : túlélni a napot cigi, agyfasz és ölelés nélkül. Mindegyiknél mindig csak egy napot kell kibírni...mindig a következőt....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr777041137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása