Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2014.09.29. 10:53 winninger jolán

Ha én Aldi háziasszony lennék

Arra gondoltam, hogy meghekkelem ezt az Aldi háziasszonya versenyt, jelentkezem, mondjuk ilyennel:

Azért szeretnék az Aldi háziasszony lenni, mert sok mindent szeretnék tanulni ez idő alatt. Ügyes házi asszony vagyok, csak néha felejtem ki a húslevesből a húst, és csak ritkán van az, hogy elkezdek egy ételt főzni és a felénél elfelejtem, hogy mi volt és valami teljesen másnak fejezem be. De ezek csak a kirívó esetek, a kínai üveg tésztába is csak egyszer főztem bele az összekötő damilt és a tejbegríz, bár hamar megvan, azért késsel és villával ehető nálunk. Erre pedig külön büszke vagyok. Meg kell még említenem, hogy kísérletező típus vagyok, a töltöttkáposzta mézzel örök emlékként vonult be a családi ételeink közé. De ez csak a kezdet, sok mindenre lennék képes, ha engem választanának. (ruházatom a szakadt farmer, tornacsuka és kapucnis felső lesz, bukjon a kiskosztüm

ui: Azért szeretnék az Aldi háziasszonya lenni, mert szeretnék kampányolni a wasabis mogyoróért, ami rohadt jó, de sajnos már nincs és én elintézném, hogy legyen, mert jó a pálinka mellé, jobban csúszik tőle. Ja, ha már pálinka, a mézes páleszt is bevinném, mert az jó, csúszik a wasabis mogyi mellé, szóval ez a kettő, így együtt... És még valami. Ha én Aldi háziasszony lehetnék, bevinném a cigit is, mert a wasabis mogyi mellé, no és a pálinkához, az elengedhetetlen. Remélem meggyőző voltam, hogy engem válasszanak!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr436740853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása