Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2014.05.03. 20:13 winninger jolán

máj. 3.

Hosszú várakozás után összetalálkoztam az új szomszéddal és a nagy rohanásban sikerült a hülyeszomszédnő 2.0 verziót lefutnom. Tudtam, hogy egy pár költözött be a ház egyik részébe, nagy fájdalmunkra, gyerekek nélkül. Miután a csaj kedvesen bemutatkozott, én is, majd fékezés nélkül: Csak ketten vagytok?! Gyerek még nincs??

Na, ezzel determináltam az elkövetkező éveket, jó hogy nem ajánlottam nekik lombik központot...mondjuk mentségemre, a mikroközösségünk legalább egy éve azon drukkol a gyerekeink miatt, hogy jó sok gyerek költözzön az új lakrészekbe, de csóri csaj ezt nem tudhatta. Kicsit lefagyott mosollyal tiltakozott, hogy nem, még nincs gyerek, de reméljük majd lesz...hm... Ha így folytatom, ha gyerek, majd megyek át szoptatási tanácsokat adni. Megy ez nekem:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr686114529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása