Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2013.04.11. 13:39 winninger jolán

Fény...

Ünnepélyes keretek között ma reggel bekapcsolták az új kábelcsomagunkat. Azért izgi, mert a gyerekek néznek csak tévét, kábé 3 adóval, mi egyáltalán. Emberünk távozása után magamhoz vettem a távirányítót, mert mégis csak Écs Bí ÓÓ, és elkezdtem felírogatni, hogy hol mi van. Aztán belevesztem az extrákba egészen a jövő heti programokig, végül arra a döntésre jutottam, hogy a gyerekeknek nem mondom el, hogy lehet kábelen videótékázni. (esetleg az Éhezők vidadalát nézheted meg P. ). Alig bírtam felvakarni magam a képernyő elől, mi lesz akkor a két fejlődő szervezettel?

Mielőtt jogosan megkérdezitek, hogy egyáltalán minek rendeltük, prózai oka van. Olcsóbb, mint az eddigi csomagunk, hatszoros netsebességgel és HBO adókkal. De ne csüggedjünk, mert jó idő lett, így úgy sem a tv fog megmenteni minket a kiszáradástól. Majd fél év múlva! 

Egyébként elhatároztam, hogy akkor fogom levenni a télikabátot, ha melegem lesz. Ez ma reggel megtörtént és egészen úgy éreztem magam, mintha valami gödörből másztam volna ki fél év után. FÉNY!  

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr165216869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása