Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2011.06.28. 17:43 winninger jolán

Könyv-film

Napokig puffogtam, hogy nem igaz, hogy ez a Szilvási képtelen volt jó befejezést írni a könyveihez, csak piszkálgattam az olvasót, hogy minek olvassam végig, már most tudom, hogy mi lesz a vége. Mindenki elszakad mindenkitől, biztos volt valami nyomora ennek a palinak, tisztességből végigrágtam magam rajta. Az utolsó oldalon aztán fellélegeztem, senki sem diszidált és senki sem vett feleségül/ment hozzá olyanhoz, akihez nem kellett volna. Azzal a lendülettel át is úsztam a Jadviga párnájába, határozottan meglepődtem, amikor tetszett, jó lesz ez nyaralás alatt. Meg még néhány mellé:)

Ha már könyv, akkor film is, bevégeztük a Bóóórdwolkempáájert (lassú szájmozgásra figyelni), az utolsó résznél is eldurrogtatott csomó új szálat, de a befejezésnél végül sikerült maradéktalanul megszeretnem. Scorsese-t szeretem, de olyan részletesen csapta a dolgokat előre, hogy csak pislogtam, a felét alig tudtam követni. De parádés volt, mondjuk abból a korból nehéz olyat csinálni, amit nem imádok, stílusos egy kor volt.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr233022419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panzej 2011.06.29. 21:47:05

Melyik Szilvási vágta ki a biztosítékot?
Az Egymás Szemében-t olvastad? Egy időben a kedvenc könyvem volt.

winninger jolán 2011.06.30. 10:07:04

Olvastam, de nagyon régen, az volt, amikor hozzáment a csaj az anyukája dokijához és a nem szerelméhez?
Az Egyszervolt szerelmet olvastam most, szerintem ezt valami komcsi témára rendelték, mert olyan átlátszó, papír propaganda szöveg volt, kis romantikával megfűszerezve az IDEOLÓGIÁT. De, a vége jó lett, hiába, kell a korosodó tyúkoknak a lányregények romantikája:)
Most olvastam a szülés szösszeneted,Gratulálok Istvánhoz, összeugrott alul minden az emlékektől:) Hogy a francnak nem szültem egyszer sem rendesen EDA-val.

Panzej 2011.07.04. 23:08:37

Nem, az Egymás szemében két fiatalról van szó, magyar flower power, suli, építőtábor, nyár a panelek közt, vagánykodás, szerelem, ármány stb. Imádtam.
A Szilvási könyvek sajnos tele vannak az "Ideológiával", nyilván ezért volt népszerű a maga idejében. Nyomatták agyba főbe. Ettől eltekintve én a húszas éveimben nagyon csíptem a stílusát.

Köszi a gratulát! Még szülhetsz EDAval, ha csak ez hiányzik az életedből! Rajtad múlik :-)
Egyéként irtó cuki egy ilyen kis kütyő-gyerek :-))
süti beállítások módosítása