Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2011.05.26. 14:07 winninger jolán

Summer

Igen, ezzel a nyári időszakkal az a baj, hogy baromira nincs lendületem a gép előtt ülni, a kertben pedig mindent lehet, csak dolgozni nem. Egyébkét a gyerekeim pontosan így vannak a tanulással és az ovival, mutatóba járnak csak be, így gyakorlatilag percekre van időm leülni a gép elé, úgy csinálni, mintha. Most éppen hárman vannak, nem, négyen, megtalálták Gy. két gitárját, a dobot és csak remélem, hogy a furulyát anno jól eldugtam. Munkaundor. Jól tükrözi a hangulatomat, hogy néhány napja Gy. megemlítette, hogy beszél valakivel a cégnél, szövegírási megbízás ügyben, hátha. Én erősen bólogattam, aztán néhány perc gondolkodás után..."remek lenne...de ha lehet, szeptember előtt semmi képpen!". A könyvvel irtózatos csonkítást végeztem, a bugyuta (előbb bugyitát írtam:) ) szálakat kiírtottam, így ember, azaz szerkesztő legyen a talpán, aki egyszer összefűzi a szálaimat.

A macska tegnap felment a tetőre, de nem tudott lejönni. Nagyon szántam szerencsétlent, mert nyávogott veszettül, ezért egy hosszú létrára felmerészkedve, megpróbáltam lerángatni. A hülye nem engedte az ereszt, majd, amikor lecuppant, a kezemet, de a póz és a magasság miatt le kellett valahogy hántanom magamról. Így történt, hogy a bal karomon nincs bőr. Nem tanult a dög, két óra múlva megint felment. Hosszú tizenkét órája volt a tetőn...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr462934132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása