Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2011.04.06. 12:01 winninger jolán

Part nélkül

Hétfőn elballagtunk a dokihoz, az asztma és én, mert már nyomott a lelkiismeret, hogy megmutassam a szépen kifejlesztett betegségem. Fújtam egy 100 százalékos légzésfunkciót, bevallottam, hogy csak fél adag gyógyszert fújok, hogy nem szedem a többi gyógyszert és hogy egy hónappal később kezdtem az egészet, mert adtam a homeopátiának is esélyt. A doki nem ette le a fejem, pedig ha én lennék ő, azaz doki, utálnám az öngyógyító betegeket, de mindegy. Egyébként lehet, hogy utálja is.

Minden szép és jó, marad a spray, és sportolhatok, ne szarjak be. Persze ezt a hipochondriámnak is elmagyrázhatná, mert folyamatosan figyelem magam. Kérdésemre, hogy most már mindig így lesz-e minden, azt mondta, hogy egy hónap múlva próbáljak leállni, de ne reménykedjek, mert tavasszal és ősszel mindig lesznek tüneteim.

(a hipochondriám egyébként kussolt, amikor három pálinka után eszembe jutott, hogy alkalmi dohányos vagyok és senki sem ütötte ki a kezemből, persze, ha megpróbálta volna sem használt volna...)

Szar érzés, hogy végleg elromlottam, hogy egy piros és egy kék puff nélkül nem merek sehová elindulni és hogy ez most már mindig így lesz. A tengerparton kellene ülnöm, valahol nagyon messze, nézni a hullámokat, szívni a sós levegőt és néha hajóra szállni két bekezdés között...  

Helyette a futócipővel szemezgetek, de olyan régen futottam, hogy nem merem világosban égetni magam. Így, inkább felpattanok a rózsaszín bringámra, ami olyan vékony, hogy félek, eltörik alattam. Nem baj, azért is királylány vagyok, mit nekem a testi hanyatlás! Aki tengerpartra akarna elrabolni, jelentkezzen, sárkány nincs, csak én!

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr82804290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peppermint 2011.04.06. 12:27:15

Mostanában én is nagyon gyakran gondolok egy bizonyos tengerpartra és a sós párával teli levegőre.
Hm. Ez talán nem véletlen.

winninger jolán 2011.04.07. 16:28:20

Talán az asztma? Hehe, egyébként igen, tudom mire gondolsz:)
süti beállítások módosítása