Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.09.15. 09:53 winninger jolán

Tökölés

Na szóval, nem tudom, hogy jól teszem-e, hogy bevallom, avagy végképp hülyét csinálok magamból, de a libri internetes rendelése komolyan kifogott rajtam. Regisztráltam. Bejutottam. Kosárba tettem. Megrendelésnél vagyok. Aztán bolyongok két gomb között, melynél az opciók az adatok változtatása és a visszatérés a vásárlás közé szorult. Egyébként ez biztosan valami szűrő, aki nem képes megrendelni a könyvet, az ne is olvassa. Így kellene szavazni is, három egyszerű kérdéssel, akinek szar a válasza, az ne szóljon bele az ország életébe.

ps: a helyzetünk fokozódik, Bundi megint itthon, egy rejtélyes szemgyulladással, melynek 9 órára, mikor is lemondtam az ovit és a doktornéni hétfőig szabadságolta, nyomaveszett, se pirosság, se csipa, se fájdalom. A szemcsepp még itt figyel, addig ki nem nyitom, amíg nem látok, hallok valami bajt rajta. A szépiáit viszint szedi...Szóval, ma elkezdek spirituális könyveket szedni, hogy valamiképpen feltörjünk ebből a három hete tartó állapotból...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr172297528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása