Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.05.13. 11:47 winninger jolán

Azért élünk is

Gondolkoztam rajta, hogy ha visszaolvasom a napjainkat, olyan egyhangú is lehetne, ezért az apró finomságokra koncentrálok a leírtaknál most, mert attól lesz fűszeres minden, nem mintha csak troll lennék:

- Lehet, hogy az egész tegnapom ráment az egyébként komédiába illő, vagy is inkább futurisztikus kórház látogatásra (amin azóta is gondolkodom, tulajdonképpen lehet, hogy én nem értem a viccet, mert ugye a humorérzékem, valamikor 2005 környékén egy vizsgaidőszakban maradt). Szóval azért nem siettünk haza a fotóssal. Voltunk múzeumban, bezony, nekünk nyitották ki. Aztán beültünk cukizni, ahol leszakadt az ég, mi meg ültünk, dumáltunk, vártuk, hogy elálljonk, és ott voltunk, valahol a térképen és olyan szabadnak éreztük magunkat.

- Mire hazaértem, Andris épített egy tornyot Pannának és éppen azt bizonygatta, hogy őt szereti a legjobban a családból. Nem is szóltam közbe, örömmel mentem tábormegbeszélésre. Ott pihentettem az agyam egy fél órát, nem nagyon kellett megerőltetnem magam.

- Andris 3-ból egyszer már a helyén marad éjjel. Igaz, némi visszalépés miatt, este ugyanis énekszóra alszik el. A repertoárom változatos: Mókuskától Máté Péterig, mindennel szórakoztatom, de úgy látszik, neki ez kell, nyugodtan alszik reggelig.

- Valahol kezdem magam utolérni, ez a tegnap esti írásnak is köszönhető, így már csak három anyaggal, nem is, mert kettővel vagyok lemaradva.

- Pénteken csajbuli lesz, olyan MILF-es. Hát, már csak ez jutott nekünk, de a táérsaságra nem panaszkodhatunk, igaz, galádul kocsival megyek, így maximum elszívok hosszú idő után egy cigit, csak hogy valamilyen tudatmódosító szer is belém kerüljön. Bár, ha jobban belegondolok, inkább nem cigizek. Vagy tudja fene. Ráadásul előre ilyen f@szságokon gondolkodom.

- A házunk valószínűtlenül kezd kinézni. Mármint az meglepő, hogy a kertünkben van.

- A fogorvos belenézett a számba, nem talált semmit (csak fogakat), majd kedvesen, hogy mégis csináljon valamit, lelakkozta a fogtöveimet.

- Éjszaka időutazósat álmodtam. Furcsa az ember agya, olyan igazi volt minden. Megint. Na, mindegy...

- Anyámmal elmeséltük egymásnak a sorozatainkat. Én múlt héten Grace Anatomyztam, mama meg fent bír maradni a Szülfelig. Arra jöttem rá, hogy tök fölösleges mind a kettőt néznünk, ahogy előadta, pont olyan, mintha láttam volna.

- Andrist átvitte a nagyobbak úszóedzője, a nagyokkal a mélyvízbe. Messziről, ugráskészen vártam, hogy bevetem magam, ha eltűnik. Aztán körül néztem a lelátón és konstatáltam, hogy nagyon röhejesen nézhettem ki, pánik fejjel, startra készen.

Ezek mennek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr241999564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása