Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.04.15. 10:06 winninger jolán

Trágár poszt, Gy. ugorhat

Basszamegakurvaélet, hogy miért kell nekem temetést interneten néznem, meg miért kell temetést bulvárra felrakni, én miért nyitom ki és egyáltalán miért van bulvár..

Olyan fájdalomentesített életet élünk egyébként, hogy egy temetés, nemhogy idegen, de annyira lehetetlen is, hogy elmondhatatlan. El kell felejteni, meg túlélni valahogy. Nálunk például számos fénykép van a családi albumban néhány rokon temetéséről, ezt egyébként soha nem értettem, hogy mi az istennek kell ott fényképezni, a fényképet pedig albumba tenni, dehát lehet, hogy majd, mint sok minden mást is, szépen az idővel együtt bedolgozom.

Erre a hétre egyébként három neves temetés is esik, az első ugye Daróczy, ami tanulságos példa minenkinek, mi minden háborog az emberben (idióta, idióta...önző pöcs, mert akibe annyi értelem szorult, mint a Daróczyba, az tudja, hogy ilyet nem lehet, soha, semmilyen körülmények között, mindig fel kell állni és nem lehetünk nagyvonalúak magunkkal).

Aztán pénteken a nagybátyánk, aki mégnagyobb pöcs volt, de tényleg, igaz, anyámra rászóltam, amikor telefonban hersegett "Hát, hm, nyugodjon békében, na, mást nem mondhatok", közben a hangjában hallottam azt a nem kicsi elégtételt, amit végre elvehetett, hogy ő bizony szarik arra, hogy meghalt, mint ahogy a másik fél is szart arra, hogy kipusztult az egész családja. Bár sok mindent megértek vele kapcsolatban, hogy miért nem nézett vissza a családjában soha, és miért volt összeférhetetlen (a nyughatatlan, elégedetlen, kompromisszumot és igazságtalanságot nem tűrő varga vér, ugye...) mindenkivel. Azért vannak dolgok, amiket az ember nyilván nem felejt, így anyámat fel is mentem magamban. És az egészből engem csak annyi érdekel, hogy Andris talán valamit örökölt a varga labdakezelésből, ugyanis kiválóan használja mindkét lábát, ballal és jobbal és pontosan lő, így valami respektet a papa is kaphatna, mert hát ő élte le a tesója mellett, árnyékban az életét, pedig szintén remekül focizott. Én pedig, már csak azon filózom, hogy milyen géneket örököltünk, a három fiú közül egy sem érte meg a 65. évét, 54, 59, 65. És mostantól nincs már senki a varga ágról, fiú ágon kihaltak...

A harmadik temetés nem érint egyáltalán (végülis a többi sem, csak elgondolkodtat), csak elképeszt, hogy egy egész kormánynak vége egy huszárvágással, érdemes az elnöki vonatozást megfontolni innentől kezdve...

Szóval ilyen vidám hét ez.

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr801922884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peppermint 2010.04.15. 11:52:07

Szóval Te is megnézted.

winninger jolán 2010.04.15. 12:39:43

Meg hát, olyan könnyű megnyomni egy rohadt gombot. Ezt a Liptait meg nagyon sajnálom, most egy kicsit vége lesz, mint a botnak, pedig igazán színes bulvár folt volt.

peppermint 2010.04.15. 13:20:32

Én találkoztam vele pár éve. Rám nagyon őszinte, közvetlen ember benyomását tette. Kifejezetten rokonszenvesnek találtam. Nagyon sajnálom amiatt, ami vele meg körülötte történik (személyes megj.).

peppermint 2010.04.15. 13:29:30

Ezzel csak azt szerettem volna mondani, hogy semmilféle olyan ostoba, pökhendi, kivagyi pózt nem tapasztaltam nála, mint amit szinte általánosan tapasztalni a harmadosztályú honi ismertségek körében. Pont úgy beszél/viselkedik bárkivel, mint az átlagos, kevésbé ismert emberek.

winninger jolán 2010.04.15. 13:47:31

Igen, természetes és frappáns nő, simán kiszaladnak a száján olyanok, mint mondjuk nekem, vagy bárkinek. Szegény, szegény. Egy idő után pedig azt fogja utálni, hogy szegény.

peppermint 2010.04.15. 16:10:56

Szerintem már most is...
süti beállítások módosítása