Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.04.09. 08:56 winninger jolán

szülők

Az a helyzet, hogy biztos itt a jó idő (muhaha, ma megyünk a balcsira megint megfagyni), mert egyre több kedvenc blogom fingott be. Elég csalódott dolog, rákattintani, aztán semmi, így pedig kénytelen vagyok dolgozni, szóval írjatok érdekes, vagyis inkább vicces dolgokat. Egyéb iránt nekem kell, de most nincs agyam semmire. Tegnap, gyakorlatilag minden cikkemet kétszer kellett megírnom, mert hát az utólag érkezett, vagy inkább módosított instrukciók csodákat tesznek egy témával. Estére szétzuhantam. Ehhez hozzá tett a másfél órás szülői Andrisnál, ahol a nulladik pillanatban (még éppen csak leültem, óvónő lecapott rám), hogy számoljak akkor be róla kiállva a színpadra, hogy mire költöttem a csoportpénzt, mert néhány anyuka nehezményezte, hogy nem tudja.

A pipa úgy elöntött, hogy akkor, ha tudom, hogy ez melyik kretén szülő volt, én biztosan megtépem a haját szolidan és elüvöltöm neki, hogy bazmeg:

Két éve hiányos költségvetéssel, így saját zsebből pótolom a csoportpénzt, mert nincs az a türelem és felszólítás, ami eredményesen hat a sunnyogó szülőkre. Két éve, egy csokor virágot, egy sütit nem vett meg helyettem senki, pedig minden évben vannak segítő célszemélyek, akik aztán látványosan sunnyognak, amikor éppen dolog van.

Két éve rendszeresen küldöm körbe az elszámolást (félévente), idén, azaz januártól még nem mert úgy döntöttem, nem szedek második kör 3000 forintot, annyit költünk, amennyi van (meg amennyit pluszba beteszek), nem élek túl még egy fizetési cirkuszt.

Tehát drága kreténkém, a 3000 forintodból, az alábbira költöttem az elmúlt nyolc hónapban:

karácsonyi ajándék, gyerekenként egy maci, ajándék a pedagógusoknak, plusz névnap az egyiknek, akinek már volt. Télapó zsákok megtöltése, gyerekenként, valamint Mihány-napi gyümölcs, több tonna. Farsangi desszertek, rágcsák, sütemények, gyümölcsök. Húsvéti ajándékkosár, minden gyereknek. Ezenkívül még hátra van az év végi ovis nénik ajándéka (15 rugó/head), plusz dadusok. De te, drága, bizonyára úgy véled, hogy elittam, vagy vettem belőle egy kisebb lapos tévét. S mivel annyira nem haladsz a korral, hogy az általad megadott mail címedet használd, nyilván fingod sincs, hogy mi van az oviban, ez pedig, sajnos a gyerekek 80 százalékán látszik is, ezért lett olyan a mostani csoport, amilyen.

Búcsúzóul pedig röpke beszélgetésfoszlány egyik reggelről, amikor nem tudott bemenni két kretén anya miatt a csoportba Andris, mert beékelődve sipítottak (a fotó 200 forint egyébként).

"Most nézze! Hogy néz ki ezen Ricsike! Borzasztó, ez a világ lerosszabb képe, ezt én ki nem fizetem! Milyen vékony lett a szája(?)" -pislogó óvónő.

"Nem, A lányomé lett a legrondább, nézd, nézd, hogy néz ki rajta!!! Hogy fizetnék érte! Ezt ingyen kéne adnia a fotósnak!"

Lábjegyzet: nagyon gyorsan iskolába fog menni Andris...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr731906489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása