Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.01.20. 10:34 winninger jolán

Evezve

Ültünk a kenuban és a Tele már vagy huszadszorra mondta el, hogy érezzük át a pillanatot, mert most vagyunk utoljára így, együtt, ez az utolsó ilyen nyarunk. Csordogáltunk Tokaj felé és már majdnem lement a nap, de még mindig volt előttünk néhány kilométer, én meg semmi másra nem tudtam gondolni, csak hogy érjünk már oda, mi vagyunk az utolsók (mint mindig), éhen halok és a sátrat gőzöm sincs, hogy ki fogja felverni. De azért, egy rövid pillanatra kidugtam a fejem az önsajnálatból és a puffogásból, a Tomi keze is megállt két bögöly lecsapása közben a papuccsal és néztük a vizet, meg a partot, és persze megint Pont ott voltunk (:) ). És akkor úgy éreztük, mintha buldózerrel rombolnák le a Tisza nyugodt csendjét, a fákat a víz mellett, a gémeket. Mintha valaki berobbant volna egy üvegfalon át, amin keresztül betört a külvilág és hirtelen, valami kamasz bódulatból rázott volna fel minket, hogy néhány ezer méterrel arrébb, teherautók nyüzsögnek és automatáknál vesznek föl pénzt, DVD-t néznek, és vár a főnökünk, az anyánk, a pasink, vagy a csajunk és gőzünk sincs, hogy mi még, de egészen biztosak voltunk benne, hogy valaminek, valahogy, lassan vége van
 

Aztán megszólalt az optimizmus, hogy neeeem meg miért mondasz ilyet, a mi társaságunk még járókerettel is össze fog járni. És hiába ütöttem volna le a lapáttal mögöttem azt a két majmot, akkor valahogy mégis nagyon szerettem őket.

Többet nem ültünk így, egy csónakban. Nem nyaraltunk együtt, már másokhoz tartoztunk, férjez mentünk megnősültünk és már egy asztalhoz sem nagyon ülünk. Sokat gondolkodtam azóta, hogy bár a Tele sok mindenben nem jó, van néhány dolog, amiben utánozhatatlan. Annyi mindenre emlékszem a Tisza-túrákból, amikor megkergettek minket a faluban, mert szézcsaptunk egy kocsmát, a pólószakítós éjszakán, amikor hajnalban tehéncsorda ment át a sátrak között, vagy amikor összekapaszkodva csordogáltunk és cigiztünk és röhögtünk. És folyton valaki sírt és hülyét csinált magából (én is) és megcsalt valakit, vagy összejött valakivel, de erre az utolsó befutóra úgy emlékszem, hogyha becsukom a szemem, látom a csónak orrát és a Tomi böglyeit...

 

Most pedig csak nézek magam elé, hogy mikor lettünk mi tulajdonképpen felnőttek! Már mindnekinek van ülőgarnitúrája, szekrénysora, vasalt inge, határidőnaplója, a Tele feje tiszta ősz, tavaly láttam valamikor, a Tomit pedig öt éve nem. Nekem még borítékom is van itthon rendszeresen és tévéműsort is veszünk, sőt, még a száraz zsömlét sem dobom ki, mert jó lesz morzsának. S hogy mikor lapátoltuk át magunkat ebbe a törvényszerűen "megszokott", tervezhető és egyenes világba nem tudom. Pedig jó lenne csordogálni még Tokaj előtt egy kicsit...

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr711686975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BaseBoy 2010.01.20. 17:56:35

és ha ehhez még fényképeket is előveszel... Világfájdalom fogja átjárni a tested... :))
De a mának is vannak pillanatai. Gondolj pl. a szombatra, amit én már várok :)))

winninger jolán 2010.01.20. 18:02:09

Kerestem képeket basszus, de ez olyan régen volt, hogy csak papírképek vannak:) Na mindegy.
Igen, egy fél órája fixáltam le az összes problémás szálat, miszerint hol fogják a gyermekeim tölteni az éjszakát.(köszi tesómnak:))))))) ) És gyerekek nélkül leszek másnapos, juhhéj, (éjfél után azért csapjátok ki a kezemből a pálinkákat. Vagy egy után:)

winninger jolán 2010.01.20. 18:21:00

Na, azért is csináltam képet, a dream team a csónakban:)

Gy.. 2010.01.20. 18:47:52

Jujj, volt egy hajszerkezetem :-)

BaseBoy 2010.01.21. 10:40:34

Akkor is jól néztetek ki. :))
"éjfél után csak mentes víz" jeligére keresek bulizni vágyó fiatalokat...
ja, én 99% egyedül jövök :(( Elvisztek így is?

winninger jolán 2010.01.21. 15:05:21

El, el. Így legalább Sz. sem ábrándul ki tovább belőlünk. Bár szerintem igazán szórakoztatóak vagyunk, ha iszik hozzá eleget:)

ps: Király dalokat találtam ma neked, kár, hogy csak nyárra lehetsz vele parti képes:)

BaseBoy 2010.01.22. 11:20:30

Csak el ne felejts a listát holnapra :) Írd fel őket, hogy meglegyen az utókornak, honnan indult a siker...

winninger jolán 2010.01.22. 14:21:26

Te indulsz a patience-el (csak tanulj meg nyárig fütyülni, meranélkül nem lesz siker), én pedig bevágom az Underneath your clothes-t, hastáncra még gyúrok. De szerintem ezeket egy olyan este adjuk majd elő, amikor senki sem lesz a Gézánál, csak mi:)

Szombat, 20:00 óra, Mekvárt térnél az a pub, aminek nem jut eszembe a neve.
süti beállítások módosítása