Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2009.10.15. 11:56 winninger jolán

De nehéz az iskola táska

Ma szülői van az oviban, én meg elsunnyogom. Vagyis nem, mert hát tényleg nem tudok menni, de például öt éve, azt a szülőt, aki nem ment az ilyen népmozgalmakra, hálátlan, szívtelen, nemtörődöm pöcsnek tartottam. Év elején ugye nem voltam a suliban az első szülőin, szántam is bántam is, de utólag rájöttem, hogy nem maradtam le semmiről, csak egy meleg délutánról, ahol adminisztratív dolgokkal volt tele a levegő. És mindent megtudtam, kis segítséggel, a tanárnőt szeretem és megkérdezem tőle, hogy mi a stájsz, szóval mindig anyám jut eszembe, aki társadalmi megmozdulásnak vette ezeket. Persze a következőre elmegyek, leteszem a nagy esküt is. Amúgy Andrisnál SZMK-s vagyok, legalább nem kell egy tömött terem előtt nyilatkoznom:) mailen lezsírozzuk a dolgokat.

Sokat gondolkodom egyébként Panna napközissége miatt, nem fér a fejembe, hogy bírja a suliban egész nap. Én sosem voltam napközis, szóval nem érintett meg a hangulat, bár az tény, hogy együtt van a haverokkal és a tanár ellenőrzi a házit. De mégis, ott vannak egész nap, mint a dunszt. Néha hazahozom, de nem szorgalmazza ő sem. Most vagy velünk van itthon a baj, vagy a suli díjnyertes. Vagy a gyerek sztahanovista...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr21451639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása