Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2009.10.12. 11:09 winninger jolán

Paradicsom

A hétvégén, minden előzetes gondolatom és hitem ellenére, megtaláltam a paradicsomot a kertünkben. Éppen gereblyéztem és kutyaszart szedtem (mit is csináltam volna), amikor két húzás között, valami piroslott a perifériás látásomban. Miafene, néztem a száraz kóróhalom alá, hiszen már hetek óta nem is locsolom a csóri növényt, meg amúgy is bedőlt ez a palántázós dolog: mire megérne pari, addigra befagy a likam. Szóval beettem magam a bukszusba, s egy nagy tál, házi paradicsommal jöttem ki. Mert ugye idén elfelejtett beőszülni, mert rögtön, szinte tél lett (jó, nem, de így jól hangzik:) ).

Innen kérek elnézést mindenkitől, akit a hitében megingattam, paradicsom igen is létezik, csak meg kell keresni. Ha lesz időm, le is fényképezem, ami maradt belőle.

BTW: legutóbb például felháborított, hogy a halál közeli élményeket tudományosan cáfolták. Az ufókról például nem nyilatkoznak sehol hivatalosan, mert az nem tenne jót az embereknek, ha tudnánk, hogy vannak-é, vagy nem. Szerintem az sem tesz jót, ha megfosztják őket a halál utáni élet hitétől, de ez csak magánvélemény, a tesóm például nem érti, hogy miért jó nekem, ha azt hiszem, újra születek. Röviden válaszolva csak, hosszan pedig nem megyek bele:)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr811444377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peppermint 2009.10.12. 14:32:36

Talán az előző bejegyzés nyomán, de elültettünk pár paradicsommagot a lányommal. Már kicsírázott. :-)
süti beállítások módosítása