Múlt héten egyébként kikapcsolták a kábeltcsatornáink jelentős részét. Mint kiderült, egy februári számlánk elkavarodott és szartunk befizetni, ezért most nincs AXN, Nat. Geo. Discov., de a lényeg ugye, a Minimax és Disney.
Felkészülve mindenféle csapásra a gyerekektől, sebtiben hívta Gy. a telefonos kisasszonyt, akinek fogalma sem volt, hogy mi lehet (ekkor még nekünk sem), vette a bejelentést, aztán sanyi. Ez vasárnap volt. Szerdán kijött egy muki, felmászott a kapunk előtt egy oszlopra, ahol megállapította a tartozást. Ezt nem tőle tudjuk, hanem a központból. A folytatásban majd ki fog jönni egy másik muki, valamikor, hogy visszakapcsolja dolgokat.
Itt hívom fel a családon belül témában jártas egyedek figyelmét, hogy a Matávnet remek ügyfelük lehetne, igazán rájuk férne egy olyan ügyfélrendszer, amit használni is tudnak, az egyébként hétvégén is dolgozó opik. Miért nem látta ezt vasárnap? Vajon szolárium van beépítve csak a rendszerükbe? Egyébként baromira nem lesz kedvem kifizetni azt az időszakot, amit szolgáltatás nélkül számláznak majd ki.
Különben a lényeg nem is ez, mert ez csak puffogás, hanem az, hogy gyermekeim egy hang nélkül (tényleg) vették tudomásul a helyzetet, senkinek nem hiányzik a tévé. A monitorfüggést az MTV archívumából pótoljuk, tegnap néztünk egy Süsüt, aztán annyi. Lehet, hogy le kéne mondani az egész szart, most kezdem megérteni azokat, akik kiválóan elvannak csak számítógéppel.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.