Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.04.27. 08:56 winninger jolán

Andris szerint a világ

-Anya.(komoly kép) Láttam egy olyan állatot a lábamon, aminek hosszú nyúlványa volt, vagy orrmánya, olyan, mintha szúnyog lenne. De én még csak a Pom pomban láttam olyat, most pedig igaziból (büszkeség). Gyorsan lecsaptam!

 

- Anya. Milyen célja van a pitypangnak?

- Talán valamelyik méhecske pont az ő virágporát szereti a legjobban.

- Szerintem pedig az a célja, hogy lefújjam azt a sok vitorlát róla. Minél messzebb.

 

- Én soha nem fogok elköltözni. Mindig ebben a házban fogok veletek lakni, ebben a szobában és ebben az ágyban. Nem szabad egy játékomat sem elvinni. Ha kisgyerekeim lesznek, egy fiam és egy lányom, akkor majd ők játszanak velük. De, amikor majd apuka leszek, és egy diavetítős boltban fogok dolgozni, akkor mindig korán hazajövök és játszom a gyerekeimmel és mindig hozok nekik valami játékot.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr591954769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azsa 2010.04.27. 10:08:58

Lehet ne kérni (még!) Andris Best of-ot!!!:-))Az én gyermekem is ennyire ragaszkodik a gyökereihez lásd: család,barátok,ház,játékok,stb. ... (talán példát vehetnénk mi felnőttek).

winninger jolán 2010.04.28. 09:07:28

Azsa, sajnos a legtöbbet elfelejtem, pedig mindig megfogadom, hogy felírom őket. Egyébként fene tudja, hogy mennyire kell a gyökereinkhez ragaszkodni, néha jobb lenne a könnyebb váltás...
süti beállítások módosítása