Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.01.22. 11:22 winninger jolán

Sorozat junkies

Szerintem amúgy ciki az esti film alatt elaludni, olyan öreges, Gy-n nagyokat szoktam bosszankodni, amikor magamra maradok valami néznivalóval. Nem nyugdíjas otthonban lakom, szóval kapja össze magát mindenki, ráérünk majd hatvan fölött bólogatni a fotelben a híradó előtt. Aztán tegnap etse olyan szinten bealudtam észrevétlenül a Dexter alatt, hogy abszolút fogalmam sincs, hogy miről szólt, pedig igazán jó ez az új évad.

Ha már sorozat, akkor Kés alatt. Basszus, egy év után jöttünk rá, hogy nemhogy nem néztük végig a nemtomhányadik évadot, hanem azóta másfél évad ki is jött amerikában. Gyorsan le is töltöttük (dehogy töltöttük le, remélem tudjátok, hogy én soha, mondom SOHA nem csinálnék ilyen ronda és törvénybe ütköző dolgot! Ti se sináljatok, "...legyetek rocksztárok, hogy igyen kapjátok őket...", s mivel én is rocksztár vagyok, ingyen kaptam őket. )* de nem haladunk még vele. Egyébként nézzetek Fringet is, az is jó, kicsit bugyuta néha, de valahogy meg van benne az a fűszer, ami miatt nem tudjuk abbahagyni. És még mindig várom, hogy valami Kemény Zsaruk, Róma, flash érkezzen. A Tudorok következő évada talán, ja, és persze az Office mindenek felett, A héten nyelvi szinten is ugrottam egyet, a szükség ugye...Nem volt meg az egyik részhez a magyar felirat, így angollal kellett végig néznem, amit teljesen megértettem. Rejtőzködő a nyelvtudásom, aztán egyszer csak majd megszólalok, folyékonyan:)))))

* Leszóltak a felhők fölül...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr611692336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása