Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2014.01.25. 18:43 winninger jolán

jan. 25.

van az a része az ébredésnek, amikor puha vattában vagy, semmi sem fáj és minden tökéletes. Így ébredtem ma is, olyan furcsa volt, hogy jéé, így is érezhetném magam... néhány pillanatig tapogatóztam a megszokott nyomás után, aztán amikor megtaláltam, megállapítottam, hogy még mindig élek.

Az energiákkal lehet a baj, mert az már biztos, hogy ennyi ideig nem tarthat ki egy mélyhullám, szopóág, vagy isten tudja mi. A hetet összefoglalva, két munkából egy ugrott, így a kétlábonállás egy időre feledésbe merült. Persze ha jobban belegondolunk, az egylábonállás is, mivel a másik munka is féltökű még, de legalább látom a startot, ha a fényt az alagút végén, nem is. Tegnap rádöbbentem, hogy valakinek, aki fontos volt hosszú hónapok óta, igazából én nem annyira, vagy máshogy, mint ahogy én szerettem volna, és hatalmas űr lett bennem. Mert hát olyan hülye az ember, hogy az érzelmek hátán lovagol, hol fent van velük, hol pedig a hullámok alatt, én pedig most egy kissé alattuk, dacára annak, hogy aggyal tudom a miérteket és azt is, hogy nem várhatom a boldogságomat mástól. De fuldoklom  az érzés nélkül, ami végülis eddig is csak bennem volt és hát illúzió volt, de én elhittem, betakart, felemelt, melegített. Elhagyott energiák, elhagyott álmok...

Éjjel azt álmodtam, hogy pakolják ki a lakást, viszik a mosógépet, frigót, én meg bólogatok, hogy hát igen, megleszünk mi ezek nélkül is, hát persze, mindez tényleg luxus... aztán egy parkban sétáltam és valaki megölelt én meg bőgtem, de valami felszakadt bennem és csak sírtam, sírtam... 

Aztán ma beaszart a kocsi, a szokásos motor, vagy szűrőhiba... Beülni életveszély, három méterenként leáll...A szerelő nem veszi fel a telefont, szóval jövőhéten sportos tempóra váltunk...

Hát ezek mennek... de innen szép felállni... 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr65781264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyééé 2014.01.26. 09:09:22

Megprobalom en is elerni a szerelot.

Gyééé 2014.01.26. 09:15:47

Megprobalom elerni a szerelot.

Panzej 2014.01.26. 14:31:34

Az a rossz az egészben, Win, h azt hiszed, a szopóágnak egyszer csak vége lesz. És várod és várod, aztán csak nem lesz vége, néha még rosszabb is lesz, és lassan feladod, mert van, amin nem tudsz változtatni, nem rajtad múlik. Én már csak "apróságoknak" örülök, olyanoknak, amik régen tök természetesnek tűntek, pl h nem vagyunk betegek, meg hogy lassan vége a télnek. És most már nem messzire előre, csak holnapig nézek, sőt, igyekszem is a távolabbi jövőt elhessenteni, félek tőle. Meg lehet tanulni így is élni. Hibernálva, néha el-elmosolyodva, most pl azon, ahogy a gyerek már nem ismeri a partizán szót, és helyette harmadszor olvassa azt, hogy "a hős magyar pakisztán" :-)

winninger jolán 2014.01.26. 14:50:21

panzej, hőőős magyar pakisztán:DDD
Egyébként én nem akarom elfogadni, hogy nem lesz jobb, mert én örök optimista vagyok, ezért furcsa ez az egész szopóroller. de jobb lesz és kész:) válaszolok a leveledre, csak éppen elengedtem az írói ágat és nem lettem volna hiteles. De gondoltam rád:))

borso71 2014.01.28. 07:53:01

éljenek az örök optimisták!!! ....a szopórolleredet meg cseréld le egy bringára...és suhanj tovább .....:D

winninger jolán 2014.01.30. 16:59:25

lassan, de biztosan. van egy nagyobbacska roller is, inkább azzal kezdem, a fejemen a seb még fáj, ha bringára gondolok:) de értem a célzást...:)
süti beállítások módosítása